رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق:

اقدام ترامپ علیه سپاه پاسداران برای راضی کردن رژیم صهیونیستی است

کدخبر: 2323351

رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق اقدام آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران را «حماقت» ترامپ خواند و هدف آن را راضی کردن رژیم صهیونیستی و دامن زدن به درگیری‌های منطقه برشمرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، شیخ «همام حمودی» رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق در واکنش به اقدام خصمانه واشنگتن علیه سپاه پاسداران و قرار دادن نام آن در لیست تروریستی ایالات متحده گفت که این اقدام حماقتی است که با دیگر حماقت‌های ترامپ در خصوص قدس و جولان اشغالی فرقی ندارد.

به گزارش المنار، شیخ حمودی روز سه‌شنبه که در مراسم سالروز شهادت امام محمد باقر صدر در مسجد امام علی (ع) در بغداد سخنرانی می‌کرد، افزود: «ترامپ این تصمیم را در راستای تلاش برای راضی کردن رژیم صهیونیستی و شعله ور کردن تنش‌ها در منطقه اتخاذ کرده است».

رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق تاکید کرد که «نیروهای سپاه پاسداران مشاوران رزمندگان الحشد الشعبی بودند و آنها قوی ترین نیرویی هستند که با تروریسم مقابله کرده و در نابودی آن سهیم هستند».

وی از امت عراق خواست «وحدت کشور را حفظ کنند و به مرجعیت دینی پایبند باشد تا از این طریق، همه توطئه‌های رژیم صهیونیستی تصمیمات ترامپ ساقط شود».

شیخ حمودی تاکید کرد که «انقلاب جمهوری اسلامی ایران معجزه بود، زیرا بدون تکیه به بلوک شرقی و غربی و تنها با اتکا به مبانی عمیق امت و مرجعیت دینی پیروز شد».

دولت آمریکا به ریاست ترامپ، دیروز دوشنبه در اقدامی نابخردانه و خصمانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را «تروریستی» خواند. شورای عالی امنیت ملی ایران نیز در واکنش به این اقدام، متقابلا نظامیان آمریکایی حاضر در منطقه غرب آسیا را تروریستی اعلام کرد.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: