قره‌خانی: تاکنون گزارشی از آسیب و خسارت سیل به میادین نفتی نداشتیم

کدخبر: 2323384

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه احتمال آبگرفتگی در تأسیسات نفتی در میادین اکتشاف نفت و تولید آن وجود دارد، گفت: تاکنون گزارشی از خسارت و یا آسیب سیل به میادین نفت نداشتیم و تولید نفت کاهشی نداشته است.

اسدالله قره‌خانی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به سیل اخیر بیان کرد: آنچه که محتمل است سیل می‌تواند به تأسیسات نفتی در میادین اکتشاف نفت و یا تولید نفت آسیب وارد کند اما تاکنون از پالایشگاه نفت و پتروشیمی گزارشی از آسیب یا خسارت ارسال نشده است.

وی در ادامه اظهار کرد: فقط مشکل در خط لوله اتیلن غرب پیش آمده بود که اقدامات لازم انجام شد و آن نیز مرتفع گردید. بنده در خصوص شبکه‌های گازی نیز در روز گذشته از مسئولان مربوطه سوال پرسیدم و در پاسخ گفتند تنها یک مسئله جزئی پیش آمده بود که به دلیل آمادگی از قبل و وجود تیم‌ها در منطقه و مناسب بودن زیرساخت‌ها مشکلی پیش نیامد.

نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس ادامه داد: تنها در جاهایی که تجهیزات سرچاهی وجود دارد و یا در قسمت آزادگان و برخی از نقاط اهواز احتمال آبگرفتگی وجود دارد که تاکنون گزارشی مبنی بر آسیب دیدگی یا کاهش تولید نفت نداشته‌ایم.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: