میرزایی‌نیکو: وحدت و همدلی برای عبور از بحران امری ضروری است

کدخبر: 2323390

نماینده مردم دماوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که انسجام و همدلی در بین مسئولان برای گذر از بحران‌ها یک امر ضروری است، گفت: وحدت و همدلی باید از رده‌های بالا آغاز شود و زمانی که در بین مسئولان ریشه خود را پیدا کند در بین مردم نیز اعتماد و همدلی پررنگ می‌شود.

قاسم میرزایی‌نیکو در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که وحدت و انسجام در شرایط بحرانی برای حل مشکلات یک امر ضروری است، بیان کرد: همه حوادث کشور و همه برنامه‌های تدوین شده با وحدت و همدلی به موفقیت ختم خواهد شد. اگر وحدت و همدلی شکل نگیرد طبیعی است که با شکست مواجه می‌شویم. در زمان بحران انسجام و همدلی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

وی در ادامه اظهار کرد: از نظر بنده همه ارکان کشور چه نظامیان و چه دولتی‌ها اکنون باید با یکدیگر متحد شده و به دنبال دیده شدن و یا به دنبال مقصر دانستن یکدیگر نباشند.

نماینده مردم دماوند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در شرایط بحران همگی باید دست به دست هم داده و با همدلی و وحدت برای حل مشکل تلاش کنیم. یافتن مقصر در این شرایط دردی را دوا نمی‌کند. زمانی که اعتماد و وحدت در بین مسئولان شکل بگیرد در بین مردم نیز اعتماد و همدلی ریشه پیدا می‌کند.

وی در ادامه تاکید کرد: وحدت و انسجام باید از رده‌های بالا شروع شود. در خصوص سیل، سران قوا حتما باید با یکدیگر جلسه می‌گذاشتند. اکنون ما می‌پرسیم رییس جمهور در زمان سیل کجا بود و در اصل باید پرسید مجلس شورای اسلامی نیز در آن زمان کجا بود؟ ما همگی باید دست به دست یکدیگر داده و در این شرایط انتقادات را کنار بگذاریم تا آفتاب بیرون بیاید.

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی در پایان گفت: ناهماهنگی و استفاده سیاسی از بحران‌ها به منظور تسویه حساب منجر به تشدید مشکلات و ناراحتی مردم خواهد شد.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: