رئیس ستاد بازسازی عتبات در گفت‌وگو‌با فارس:

موکب‌های عراقی با ۴۰ کامیون برای کمک به سیل‌زدگان وارد کشور می‌شوند

کدخبر: 2323561

رئیس ستاد بازسازی عتبات با اشاره به آمادگی موکب‌های عراقی با محوریت حشدالشعبی برای امدادرسانی به مردم سیل‌زده کشورمان، گفت: ۴۰ کامیون از کمک‌های مردم عراق تا دو روز آینده وارد کشور می‌شود.

حسن پلارک رئیس ستاد بازسازی عتبات در گفت‌وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس با اشاره به اعلام آمادگی نیروهای عراقی برای امدادرسانی به مردم سیل‌زده کشورمان، اظهار داشت: بعد از بیانیه سردار سلیمانی برای کمک به مردم سیل‌زده، گروه‌ها و طیف‌های عراقی به منظور حمایت و کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده کشورمان اعلام آمادگی کردند.

وی از آمادگی ۲۰ موکب عراقی پشت مرزها خبر داد و افزود: این موکب‌ها با محوریت حشدالشعبی عراق منتظر ورود به ایران هستند تا از مرزهای ایلام و خوزستان وارد کشور شوند.

پلارک با بیان اینکه موکب‌های عراق پس از استقرار در شهرهای سیل‌زده به ویژه استان‌های خوزستان، ایلام و لرستان دو مأموریت را دنبال می‌کنند، خاطر نشان کرد: این موکب‌ها با ۴۰ دستگاه کامیون حامل کمک‌های مردمی عراق به ویژه کالاهای اساسی تا دو روز آبنده وارد کشور می‌شوند که مهم‌ترین مأموریت آن‌ها خدمات‌دهی و جمع‌آوری کمک‌های مردمی به منظور امدادرسانی به سیل‌زدگان است.

به گزارش فارس، بیش از ۱۵۰ موکب از شهرهای مختلف نیز هم‌اکنون در شهرهای سیل‌زده مشغول امدادرسانی است.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: