اکبر ایمانی: شخصاً منتظر پرسپولیس هستم تا به تبریز بیاید/ شک نکنید آنها در زمین ما امتیاز نمی‌گیرند

کدخبر: 2323574

اکبر ایمانی، هافبک میانی تیم فوتبال تراکتورسازی معتقد است که پرسپولیس در تبریز یک امتیاز هم از سرخپوشان این شهر نخواهد گرفت.

- اخبار ورزشی -

اکبر ایمانی با مطلوب ارزیابی کردن شرایط تیم تراکتورسازی در مورد دیدار این تیم مقابل سپیدرود رشت به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: خوشبختانه تیم ما وضعیت خوبی دارد و نتایج خوبی هم در هفته های اخیر گرفته ایم. در این چند روز هم خودمان را آماده بازی با سپیدرود کردیم و امیدوارم روند خوب مان در این بازی هم ادامه داشته باشد. ما بازی سختی در رشت در پیش داریم، چون آنها دنبال فرار از سقوط هستند. ما هم دنبال قهرمانی هستیم و به چیزی جز برد فکر نمی کنیم.

وی در مورد شانس تراکتورسازی برای قهرمانی در لیگ برتر تصریح کرد: در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست، ولی تنها هدف ما قهرمانی و خوشحال کردن مردم آذربایجان است. فکر می کنم ما و پرسپولیس جزو شانس های اصلی باشیم هر چند که دیگر مدعیان قهرمانی هم شانس دارند و برای ما قابل احترام هستند. نظرم من این است که نتیجه بازی ما با پرسپولیس تا حدود زیادی تکلیف قهرمانی را مشخص خواهد کرد.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز همچنین خاطر نشان کرد: ما بازی های مستقیم با رقبای مان را بردیم و پرسپولیس را هم شکست خواهیم داد. شخصاً منتظر پرسپولیس هستم تا به تبریز بیاید. من منتظر این بازی بزرگ و مهم هستم. من عاشق بازی های سختم و مطمئن باشید تلاش می کنم تا بهترین عملکرد ممکن را در زمین مسابقه داشته باشم. شک نکنید که پرسپولیس در تبریز امتیاز نخواهد گرفت.

ایمانی در مورد کار کردن با جرج لیکنز تصریح کرد: زمان زیادی نیست که با این مربی کار می کنم و باید بگویم که لیکنز یک مربی باتجربه و کاربلد است. بازیکنان و کادر فنی برای قهرمانی تلاش می کنند و مدیریت باشگاه از جمله آقای زنوزی هم بستر لازم را برای موفقیت فراهم کرده اند. ما از حمایت هواداران هم بهره می بریم که واقعاً فوق العاده هستند.

لیکنز: بازی به بازی پیش می رویم و به دوردست ها نگاه نمی کنیم/ ما با 20 بازیکن بازی می کنیم نه 11 نفر

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: