فوتبال جهان| کناره‌گیری رسمی رینهارد گریندل از پست‌های کلیدی خود در یوفا و فیفا

کدخبر: 2323597

فوتبال جهان - رینهارد گریندل، رئیس مستعفی اتحادیه فوتبال آلمان از پست‌های کلیدی خود در یوفا و فیفا کناره‌گیری کرد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه WELT آلمان، رینهارد گریندل که در ماه آوریل از سمت ریاست اتحادیه فوتبال آلمان کناره گیری کرده بود سمت های نایب رئیسی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) و شورای مدیران فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) را نیز ترک کرد.

بر اساس گزارش رسانه های آلمانی یکی از دلایل اصلی استعفای رینهارد گریندل عدم انتقال اطلاعات مربوط به دریافت ساعت های گرانقیمت در سال 2017 میلادی از گئورگی سورکیسا، رئیس پیشین فدراسیون فوتبال اوکراین و یکی از اعضای کمیته اجرایی یوفا به مدیران ارشد اتحادیه فوتبال آلمان است. رینهارد گریندل همچنین از ماه جولای 2016 تا جولای 2017 میلادی 78 هزار یورو مازاد بر دستمزدهایش در اتحادیه فوتبال آلمان دریافت کرده است.

رئیس مستعفی اتحادیه فوتبال آلمان درباره کناره گیری از سمت های خود در یوفا و فیفا گفت: امروز در نامه ای به الکساندر چفرین، رئیس یوفا کناره گیری خود را از سمت نایب رئیسی این نهاد و همچنین شورای مدیران فیفا اعلام کردم. اعلام دیرهنگام دریافت هدایای گرانقیمت منجر به شکست قوانین اتحادیه فوتبال آلمان شد. باید تاکید کنم هیچ گونه مناقشه ای درباره منافع این اتحادیه نداشتم.از نظرم بی دقتی غیرقابل توضیحی برای دریافت هدایا و ارائه گزارش آن وجود داشت. من پاسخ این کار را در سطح داخلی و بین المللی خواهم داد.

یوفا: رینهارد گریندل دیگر جایگاهی در یوفا نخواهد داشت

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: