عروسک‌های اربعینی «وُداد» به دست کودکان سیل‌زده کشور

کدخبر: 2323606

سازندگان عروسک‌های ؤُداد برای کودکان اربعینی تصمیم گرفتند این عروسک‌ها را برای کودکان مناطق سیل زده کشور نیز تهیه کنند.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، بعد از دستور سردار قاسم سلیمانی مبنی بر استفاده از ظرفیت موکب های اربعین برای کمک به مردم مناطق سیل زده کشور، گروه فرهنگی و جهادی «عهد»، که سازنده عروسک های ؤُداد برای کودکان اربعینی هستند، تصمیم گرفتند این عروسک ها را برای کودکان مناطق سیل زده کشور نیز تهیه کنند.

عروسک های «وُداد» به دست کودکان اربعینی رسید+عکس و فیلم

ساخت عروسک های «وُداد» ویژه کودکان اربعینی + عکس و فیلم

وُداد؛ هدیه ای برای کودکان اربعینی+عکس و فیلم

طبق فراخوان این گروه فرهنگی، تمام کسانی که دوست دارند به کودکان مناطق سی لزده عروسک وداد را هدیه کنند. مبلغ مورد نظر خود را به شماره حساب: 5047061030156752 به نام جمیلی ارسال کرده و در این کار خیر مشارکت می کنند. از آنجایی که قیمت هر عروسک 20 هزار تومان است، هر فرد می تواند با خرید دلخواه عروسک ها، به دست اعضای گروه جهادی آن ها را به دست کودکان سیل زده رسانده و میزان مشارکت خود را در صفحه مجازی وداد اعلام کند: arbaeenkids1436@

ضمنا سود فروش حاصل از عروسک ها برای ساخت عروسک های اربعینی در پیاده روی اربعین آینده مورد استفاده قرار می گیرد و به این طریق مشارکت کنندگان در این کار خیر در هر دو حماسه جهادی سهیم خواهند بود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، گروه فرهنگی و جهادی «عهد» طی یک حرکت خودجوش فرهنگی طرح ساخت و توزیع عروسک های وُداد را برای هدیه به کودکانی که در پیاده روی اربعین شرکت می کنند را کلید زد. کلمه عربی «وُداد» به معنی دوستی و از اسامی شخصیت های کتاب درسی بچه های عراقی انتخاب شده است. این عروسک در اربعین سال 97 برای پنجمین سال پیاپی میان کودکان خادم و زائر عراقی، اروپایی، ایرانی و... در مسیر پیاده روی اربعین توزیع شد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: