گزارش‌های پراکنده از عملیات احتمالی مزدوران آمریکا در البوکمال

امید تروریست‌ها به آمریکا برای عملیات نظامی علیه محور مقاومت

کدخبر: 2323648

رسانه‌ها و فرماندهان گروه‌های تروریستی در سوریه طی هفته جاری ابراز امیدواری کرده‌اند تا با فرماندهی مستقیم آمریکا، وارد عملیات علیه محور مقاومت و جمهوری اسلامی ایران در سوریه شوند.

نسیم آنلاین : رسانه‌ها و فرماندهان گروه‌های تروریستی در سوریه طی هفته جاری ابراز امیدواری کرده‌اند تا با فرماندهی مستقیم آمریکا، وارد عملیات علیه محور مقاومت و جمهوری اسلامی ایران در سوریه شوند.

ابتدا سایت خبری «فرات بوست» ادعا کرد ایالات متحده، مزدوران خود در ائتلاف سوریه دموکراتیک (قسد) را برای عملیات نظامی در نوار غربی رود فرات و اشغال شهرهای «البوکمال» و «المیادین» تحت فشار قرار داده است. در این گزارش ادعا شده آمریکا قصد دارد منطقه اشغالی «تنف» را به بخش شرقی رود فرات و مناطق تحت سیطره قسد متصل سازد!

پایگاه خبری «نورس للدراسات» نیز در خبر کوتاهی مدعی شد پنتاگون به روسیه هشدار داده که نیروهای وابسته به ایران و محور مقاومت باید به زودی سواحل غربی رود فرات را از البوکمال و المیادین و حتی شهر دیرالزور را ترک کنند؛ و الا هدف حملات هوایی و زمینی قرار می‌گیرند!

شبکه ماهواره‌ای «الجسر» نیز در گزارش دیگری ادعا کرد بعد از مذاکرات رژیم صهیونیستی و آمریکا، دستور این عملیات صادر شده «زیرا کاخ سفید قانع شده که برای بیرون راندن ایران از سوریه، باید راه ارتباطی میان سوریه و عراق به عنوان بخش مهمی از کریدور ارتباطی تهران تا لبنان منقطع گردد!»

همزمان احمد رحال از سران گروه تروریستی ارتش آزاد در شمال سوریه در توییتی ادعا کرد یک اتاق عملیات مشترک میان آمریکا، رژیم اشغالگر قدس و روسیه به هدف مقابله با ایران تشکیل شده است و قرار است پایگاه‌های محور مقاومت را در سوریه هدف قرار دهد.

همچنین مصطفی سیجری از سران گروه تروریستی «لواء المعتصم» وابسته به ارتش آزاد اعلام کرد گام بعدی کاخ سفید بعد از اعلام پایان مهلت شش ماهه صدور نفت ایران، تشکیل ائتلاف عربی آمریکایی برای مقابله با محور مقاومت در سوریه خواهد بود.

لازم به ذکر است که این سخنان در حالی بیان شده که هیچ منبع نزدیک به کردها یا قسد، اصل ادعای برنامه عملیات در البوکمال یا غرب رود فرات را تأیید نکرده است.

ارسال نظر: