حضور ژن‌های خوب در شرکتهای زیرمجموعه وزارت کار!

کدخبر: 2325008

حدود شش ماه از استقرار محمد شریعتمداری بر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌گذرد ولی ژن‌های خوب این وزارتخانه با اطمینان و دلی گرم مشغول به فعالیت در شرکت‌های وابسته به این وزارتخانه هستند.

نود اقتصادی در گزارشی نوشت:‌ حدود شش ماه از استقرار محمد شریعتمداری بر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌گذرد ولی ژن‌های خوب این وزارتخانه با اطمینان و دلی گرم مشغول به فعالیت در شرکت‌های وابسته به این وزارتخانه هستند.

در مقابل اما، گاه و بیگاه اخباری دایر بر تعدیل نیروها و اخراج کارگران در شرکت‌های زیرمجموعه این وزارتخانه به گوش می‌رسد.

بررسی لیست پست‌های مدیریتی و هیئت مدیره شرکت‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نشان می‌دهد که ژن های خوب کماکان در پست‌های خود حضوری پررنگ دارند.

هر چند که یکی از انتقادات نمایندگان به علی ربیعی، وزیر پیشین کار، در زمان استیضاح، انتصاب ژن‌های خوب در شرکت‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود.

با گذشت هفت ماه از حضور تیم جدید در وزارت کار گذشته و این تیم تاکنون هیچ اقدامی در زمینه برخورد با ژن‌های خوب نکرده است. براستی چه زمانی شریعتمداری برای برکناری ژن‌های خوب دست به کارت می‌شود‌؟

ارسال نظر: