دور جدید حملات رژیم صهیونیستی به غزه؛

هشدار مقاومت در مورد پاسخ دندان‌شکن به اشغالگران

کدخبر: 2325021

شب گذشته بمب‌افکن‌ها و توپخانه‌های رژیم اشغالگر قدس بار دیگر آتش‌بس نوار غزه را نقض کردند. حملات و بمباران گسترده نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی از روز گذشته تا کنون هشت شهید بر جای گذاشته است.

نسیم آنلاین : شب گذشته بمب‌افکن‌ها و توپخانه‌های رژیم اشغالگر قدس بار دیگر آتش‌بس نوار غزه را نقض کردند. حملات و بمباران گسترده نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی از روز گذشته تا کنون هشت شهید بر جای گذاشته است.

به گزارش منابع خبری، اشغالگران در ساعات ابتدایی حمله خود صرفا به مناطق مرزی نوار غزه اکتفا کرده بودند؛ اما در بامداد امروز عمق باریکه غزه نیز هدف حملات موشکی قرار گرفت.

به گفته اشرف القدرة سخنگوی وزارت بهداشت دولت حماس در غزه، «صبا محمود ابو عرار» نوزادی با کم‌تر از دو سال سن یکی از قربانیان حمله وحشیانه صهیونیست‌ها به غزه است. علاوه بر این کودک، مادر ۳۷ ساله‌اش در حالی که کودکی را در شکم داشت نیز در این حمله به شهادت رسید. نکته قابل توجه، نام مادر صبا می‌باشد که یادآور آرمان‌های ساکنان مقاوم نوار غزه است: «فلسطین صالح أبو عرار»

علاوه بر این مادر و کودک، دست کم ۶ کشته و بیش از ده نفر زخمی شدند. بمب‌افکن‌های رژیم صهیونیستی، در حملات خود ساختمان دفتر نمایندگی خبرگزاری دولتی ترکیه (آناتولی) را نیز هدف قرار دادند. دفتر نمایندگی آناتولی در یک ساختمان تجاری مسکونی در شمال غربی شهر غزه واقع شده است.

علاوه بر پایگاه‌های غیرنظامی و خانه‌های مسکونی، اشغالگران به پایگاه‌های گروه‌های مقاومت فلسطینی نیز حمله کردند که از میان آن‌ها می‌توان پایگاه‌های «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی و «کتائب القسام» شاخه نظامی جنبش حماس را می‌توان نام برد.

آریه درعی وزیر امور داخلی رژیم صهیونیستی از ترس موشک‌های مقاومت در زیرزمین مخفی شد

در مقابل، صدای آژیر هشدار در شهرک‌های صهیونیست‌نشین حاشیه نوار غزه به گوش می‌رسد. اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطینی با صدور اطلاعیه‌ای مسئولیت حمله موشکی به این شهرک‌ها را بر عهده گرفته و اعلام کرد «در صورت تداوم حملات دشمن صهیونیستی، پاسخ‌های مقاومت فلسطینی قاطع‌تر، بزرگ‌تر و گسترده‌تر خواهد بود.»

به گزارش رسانه‌های صهیونیستی، شب گذشته آژیر خطر در شهرک‌های «عسقلان»، «اوفاکیم» و «کریات غات» خواب اشغالگران را آشفته کرده بود. علاوه بر آن چند بار آژیر در شهرک‌های «اسدود» و «بئر السبع» نیز به گوش رسید.

ارسال نظر: