کمیسر کمیته بین المللی حقوق بشر در خاورمیانه

دست صهیونیست‌ها در انفجار‌های الفجیره نمایان است

کدخبر: 2325198

هیثم ابوسعید: رژیم صهیونیستی از طریق متحدان خود در منطقه و جهان برای تحریف حقایق تلاش می کند و به طور مستقیم در انفجارهای «الفجیره» دست دارد.

پایگاه اینترنتی النشره لبنان، کمیسر کمیته بین المللی حقوق بشر در خاورمیانه از دست داشتن رژیم صهیونیستی در انفجارهای الفجیره خبر داد.

هیثم ابوسعید کمیسر کمیته بین المللی حقوق بشر خاورمیانه گفت «منطقه خاورمیانه با تنشی مواجه است که از طریق کنفرانس های منطقه ای بدون راه حل برای بحران ها، تشدید می شود. با این کنفرانس ها، اوضاع انسانی را در معرض شرایط دشوار و ترسناکی قرار می دهند. همچنین اوضاع معیشتی دچار بحران می شود و چه بسا شاهد فروپاشی گسترده در سیستم اقتصادی باشیم.»

ابوسعید افزود: «اسرائیل از طریق متحدان خود در منطقه و جهان برای تحریف حقایق تلاش می کند و به طور مستقیم در انفجارهای کشتی های نفتی در «الفجیره» دست دارد؛ بندری که به همراه دیگر بندرهای منطقه خلیج فارس تحت تسلط کامل نظامیان آمریکایی است. بر این اساس، مسئولیت مستقیم این قضیه برعهده آمریکا است نه طرف دیگری. از این رو، هیچ طرفی مسئولیت به آتش کشیدن این کشتی ها را برعهده ندارد. در نتیجه، متهم کردن ایران یا هر طرف دیگری در چارچوب اتهام های سیاسی در خاورمیانه قرار می گیرد که نتیجه بخش نبوده است.»

ارسال نظر: