سردار نوعی اقدم:

آمریکا ۵۰ سال دیگر هم جرأت تعدی به ایران را ندارد

کدخبر: 2325214

سردار نوعی اقدم، فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) درباره واکنش ایران به حمله آمریکا گفت: آستانه تحمل آمریکا در برابر عکس‌العمل‌های نامعلوم ما صفر است.

کمیک استریپ شهید مدافع حرم «محسن حججی» به ۳۰ زبان زنده دنیا صبح امروز (شنبه) با حضور سردار رحیم نوعی اقدم در محل لانه جاسوسی آمریکا رونمایی شد.

سردار نوعی اقدم در این مراسم با بیان اینکه تحلیلگران حوزه سیاست ظهور قدرت سوم جهانی را با پیروزی انقلاب اسلامی اعلام کردند، اظهار داشت: دلیل مشکلات آمریکا با جمهوری اسلامی ایران این است که مردم ما در دهان آمریکا زدند و گفتند که آمریکا ارباب ما نیست و تا زمانی که انقلاب اسلامی ایران در مسیر هدایت‌های رهبری پیش می‌رود، مشکلات ما با آمریکا حل نخواهد شد.

وی افزود: آمریکایی‌ها القاعده و طالبان را برای از بین بردن قدرت سوم جهانی سازماندهی کردند، اما وقتی توطئه‌های قومی و مذهبی آنها ناکام ماند و در جنگ تحمیلی هم ناموفق ماندند، دیدند نمی‌شود که در جنگ با جمهوری اسلامی ایران، خارج از چهارچوب اسلامی وارد شد و به همین خاطر القاعده و طالبان را ایجاد کردند.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) با تاکید بر اینکه بر اساس اسناد بنیانگذار داعش ، طالبان و القاعده، آمریکایی‌ها هستند، خاطرنشان کرد: تربیت، سازماندهی، تجهیز و ساماندهی این گروه‌ها با آمریکایی‌ها بود و آمریکا پس از ایجاد و تربیت داعش ، به این گروهک تروریستی مسئولیت ایجاد حکومت داد.

سردار نوعی اقدم ادامه داد: آمریکا همزمان با سازماندهی داعش ، علمای سلفی تکفیری را به جوامع آسیب پذیر سوریه و عراق فرستاد و مردم این مناطق را توسط این‌ها تطمیع کرد تا شرایط برای قدرت گرفتن داعش و همراهی مردم با آن مهیا شود و در مناطقی مانند درعا و حمص دقیقا همین اتفاق صورت گرفت.

وی تصریح کرد: داعشی ‌ها نصف سوره بقره را از حفظ می‌خواندند و سپس می‌رفتند و عملیات انتحاری انجام می‌دادند. آیا آمریکا و اسرائیل حافظ قرآن تربیت می‌کنند یا تاریخ تکرار شده و دشمن دوباره قرآن را بر سر نیزه گرفته است؟

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) با بیان اینکه حزب‌الله لبنان امروز آبرو و حیثیت استکبار جهانی را برده است، خاطرنشان کرد: حزب‌الله، اسرائیل را از جنوب لبنان دور و حرکت اسرائیل در منطقه را کانالیزه کرده است و اسرائیل و آمریکا هرگز قادر به خلع سلاح حزب‌الله لبنان نخواهند بود.

سردار نوعی اقدم گفت: عراق و شام ستون فقرات هلال مقاومت هستند و آمریکا هم همین ستون فقرات را انتخاب کرد تا هلال مقاومت را از کار بیندازد. اگر آمریکایی‌ها در سوریه و عراق موفق می‌شدند دیگر نیازی به خلع سلاح حزب‌الله لبنان نبود چرا که خود به خود ارتباط ایران و لبنان قطع می‌شد.

وی با تاکید بر اینکه آنچه خواست دشمن بود محقق نشد و خواست ما تحقق یافت، ادامه داد: حزب الله لبنان امروز قدرتمندتر از دیروز و مرزهای ما امن‌تر از دیروز است.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) با اشاره به تهدیدات نظامی آمریکایی‌ها، عنوان کرد: آمریکا ۵۰ سال دیگر هم نمی‌تواند جرأت کند برای ایران تعدی داشته باشد چراکه آستانه تحمل آمریکا در برابر عکس‌ العمل ‌های نامعلوم ما صفر است.

سردار نوعی اقدم با تاکید بر اینکه سطح دفاعی انقلاب اسلامی چنان عمقی پیدا کرده است که ما در همه جای دنیا حرف برای گفتن داریم، گفت: آمریکایی‌ها طی هفت سال گذشته هر بار که مقرهای داعش را بمباران کردند، به آنها اطلاع دادند و داعش محل مورد نظر را تخلیه کرد و امریکا سیلوهای خالی را هدف قرار داد و بمبارانی کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها در برابر پیشروی‌های ما در سوریه، رسما اعلام کردند که اگر ادامه بدهید با ما طرف هستید و ما هم ادامه دادیم و آنها هیچ غلطی نتوانستند بکنند که نمونه عینی این موضوع عملیات آزادسازی حلب بود.

منبع: فارس

ارسال نظر: