فاکتور ۵ میلیاردی برای مراسم کلنگ‌زنی با حضور زنگنه

کدخبر: 2325282

در روزهای اخیر سند مالی مراسم آغاز احداث پتروشیمی اندیمشک در فضای مجازی دست به دست می‌شود. بر اساس این سند هزینه برگزاری مراسم افتتاحیه که با حضور وزیر نفت بوده بیش از ۴۹۰ میلیون تومان بوده است.

نسیم آنلاین : جشن آغاز احداث یک پروژه پتروشیمی ۵ میلیارد ریال فاکتور شد.

در روزهای اخیر سند مالی مراسم آغاز احداث پتروشیمی اندیمشک در فضای مجازی دست به دست می‌شود. بر اساس این سند هزینه برگزاری مراسم افتتاحیه که با حضور وزیر نفت بوده بیش از ۴۹۰ میلیون تومان بوده است.

مراسم کلنگ زنی پتروشیمی اندیمشک، روز پنجشنبه ۱۶ اسفند، با حضور وزیر نفت، رئیس کمیسیون انرژی مجلس، استاندار خوزستان و جمعی از مسوولان محلی و اصحاب رسانه برگزار شد. مالکیت این پتروشیمی با شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس بوده و طبق برآوردهای زمانی صورت گرفته مدت زمان اجرای این پروژه ۳۶ ماه خواهد بود و ۳۸۸ میلیون دلار جهت هزینه ساخت و بهره برداری آن پیش بینی شده‌است.

بیژن زنگنه در مراسم آغاز احداث این پروژه با بیان اینکه این کار نمایشی نیست و بزرگترین هلدینگ پتروشیمی آن را اجرا می‌کند، خاطرنشان کرد: البته زمان زیادی طول کشید که هلدینگ خلیج فارس سرمایه‌گذاری در این پروژه را قبول کرد و با توجه به این موضوع باید گفت که اکنون این پروژه اقتصادی است این طرح با سرمایه‌گذاری سنگین و سود بالا برای هلدینگ آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ما، بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت با بیان اینکه امروز نوک حمله آ‌مریکا به جمهوری اسلامی، صنعت نفت است، عنوان کرد: کل تولید پتروشیمی ۲۰ میلیارد دلار با ظرفیت ۳۰ میلیون تن است که ظرف دو سال به ۴۵ میلیون تن محصول خالص خواهد رسید.

بیژن نامدار زنگنه در مراسم عملیات اجرایی پتروشیمی اندیمشک گفت: بنده معمولا به شهرستان‌ها سفر نمی‌کنم در پنج سال گذشته ۲ یا ۳ بار بیشتر به شهرستان‌ها نرفته‌ام اما امروز به اندیمشک آمدم این به دلیل دینی است که از سال‌ها قبل باید کاری انجام می‌شد که تاثیر داشت.

ارسال نظر: