کنایه نماینده به دولت : کاهش قیمت کالای اساسی گویا به نفعتان نیست!

کدخبر: 2325379

نماینده مردم رامسر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت قیمت کالاهای اساسی، گفت: به نظر می‌رسد دولت نمی‌تواند یا نمی‌خواهد بازار کالاهای اساسی آرامش پیدا کند.

شمس‌الله شریعت‌نژاد نماینده مرم رامسر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه، 2 تیر) پارلمان، در تذکری شفاهی، خطاب به رئیس‌جمهور گفت: آقای روحانی؛ باید از مسئولان تنظیم بازار بپرسید که شما که از بخش سنجش از دور استفاده نمی‌کنید، چطور می‌توانید در مورد سطح زیر کشت برنج به میزان مصارف مختلف استخراج و موجبات تنظیم بازار را فراهم کنید؟‌!

وی با بیان اینکه تا زمانی که تولیدکنندگان بدون استرس و دغدغه اقدام به تولید نکنند، وضعیت رهاشدگی بازار ادامه می‌یابد، اظهار داشت: دولت باید اجازه دهد تولیدکنندگان به نوعی مواد را تهیه و به صورت آزاد صادر کنند تا محصولات با قیمت پایین در اختیار مصرف‌کننده قرار گیرد.

نماینده مرم رامسر در مجلس اضافه کرد: نوسان شدید قیمت‌ها در بازار به نوعی است که نمی‌توانیم میزان تولید، مصرف داخلی و مازاد مصرف مناسب صادرات را تنظیم کنیم، همچنین وضعیت اسفبار در تنظیم بازار گوشت، به‌خصوص گوشت مرغ موجب ورشکستگی مرغداران کشور شده است.

شریعت‌نژاد با بیان اینکه به نظر می‌رسد دولت نمی‌تواند یا نمی‌خواهد بازار کالاهای اساسی آرامش پیدا کند، گفت:آقای روحانی؛ شما نوید افتتاح قطعه اول آزادراه تهران- شمال را دادید، اما آیا درباره خودروهای ورودی به شمال کشور، به‌خصوص مردمی که در این منطقه زندگی می‌کنند و فعالیت اقتصادی به ویژه در حوزه کشاورزی دارد، هم تدابیری اندیشیده‌اید؟

ارسال نظر: