سردار فدوی: جنگ آشکار و پنهان با آمریکا ادامه دارد

کدخبر: 2325422

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: انقلاب اسلامی و آمریکا هرگز نمی‌توانند در کنار هم قرار بگیرند و در تقابل با هم هستند و این دشمنی و جنگ آشکار و پنهان ادامه دارد.

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به این سوال که ریشه دشمنی آمریکا با ملت و انقلاب ایران چیست، گفت: مهمترین ویژگی انقلاب اسلامی ایران بر حق بودن آن است و ریشه دشمنی استکبار جهانی با ایران همین بر حق بودن انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه به دلایل آغاز نهضت امام خمینی (ره) علیه استکبار جهانی و رژیم وابسته پهلوی اشاره و بیان کرد: حرکت امام خمینی (راه) از همان ابتدا یعنی سال ۴۲ بر مبنای اصول اسلام ناب، قرآن کریم و حق طلبی بود و انقلاب اسلامی چون بر حق است جبهه باطل یعنی آمریکا و استکبار جهانی با آن دشمنی و جنگ دارد. جبهه حق و باطل هرگز نمی‌توانند در کنار هم قرار بگیرند و چون نمی‌توانند در کنار هم قرار بگیرند در تقابل با هم هستند و این دشمنی و جنگ آشکار و پنهان ادامه دارد.

فدوی در ادامه تصریح کرد: ایران منشأ تقابل و دشمنی با آمریکا و سایر زورگویان عالم نبود، امام راحل ندای حق طلبی را سر دادند و با پیروزی انقلاب اسلامی جبهه باطل برآشفت و این آشفتگی و عصبانیت به دلیل آن بود که می‌دانست اگر حق طلبی و جبهه حق گسترش پیدا کند آنها از بین می‌روند به همین دلیل از همان لحظات ابتدایی پیروزی انقلاب با توطئه و نیرنگ به دنبال توقف انقلاب اسلامی یا حداقل محدود و منحرف کردن آن بودند و امروز هم هستند اما به برکت رهبری‌های هوشمندانه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری موفق نشده و نمی‌شوند. مهر

ارسال نظر: