یمن: حمله به فرودگاههای سعودی را ادامه میدهیم

کدخبر: 2329170

رئیس هیات صنعاء در مذاکرات صلح می‌گوید که ائتلاف متجاوز با ادامه حملاتش به یمن، باعث هدف قرار گرفتن فرودگاه‌های عربستان سعودی و ادامه یافتن حملات یمن به فرودگاه‌های این کشور می‌شود.

«محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله و رئیس هیات صنعاء در مذاکرات صلح یمن روز یکشنبه در صفحه توئیتر خود نوشت که با استمرار تجاوزات ائتلاف، حملات ائتلاف سعودی ادامه خواهد یافت.

به گزاش المسیره،‌ سخنگوی جنبش انصارالله یمن افزود: «کشورهای متجاوز باید مسئولیت عواقب ادامه جنایت‌های خود را بر عهده بگیرند».

وی ضمن تمجید از تلاش‌های یگان‌های پهپادی و موشکی یمن گفت که ملت یمن به آنها افتخار می‌کنند.

ارتش یمن طی ماه گذشته چند حمله موشکی و پهپادی به سه فرودگاه ابها، جازان و نجران عربستان سعودی داشته است و تأکید کرده که تا لغو محاصره یمن و فرودگاه‌های این کشور از جمله صنعاء، این حملات ادامه خواهد داشت.

فرودگاه بین‌المللی «ابها» که در لیست 300 اهداف اعلامی ارتش یمن قرار دارد، از اهمیت خاصی برخوردار است، چون هواپیماها از این فرودگاه‌ها به مقصد مناطق جنوبی عربستان همچون نجران، الباحه، بیشه، وادی الدواسر وشروره و جازان به پرواز درمی‌آیند و فرودگاه مذکور هم می‌تواند پذیرای هواپیماهایی از دیگر مناطق باشد و هم دسترسی به مناطق مختلف داشته باشد.

خبرگزاری فارس

ارسال نظر: