در حمایت از عفاف و حجاب برگزار خواهد شد

اجتماع عظیم دختران انقلاب در تهران و اصفهان

کدخبر: 2329193

تجمع مردمی «دختران انقلاب» در بیستم تیرماه در ورزشگاه شهید شیرودی تهران و در ۲۷ تیرماه در حسینیه رضوی اصفهان در خیابان کمال برگزار خواهد شد.

نسیم آنلاین : اجتماع مردمی «دختران انقلاب» در بیستم تیرماه در ورزشگاه شهید شیرودی تهران و در ۲۷ تیرماه در حسینیه رضوی اصفهان در خیابان کمال برگزار خواهد شد.

در اجتماع تهران در ورزشگاه شهید شیرودی خانواده‌های شهدای مدافع حرم همچون محسن حججی و مجید قربانخانی و خانواده‌های احمد متوسلیان، ابراهیم هادی، مصطفی احمدی روشن، حسن تهرانی مقدم ، محمد حسین حدادیان و ... حضور خواهند داشت.

حمایت آیت الله جاودان از اجتماع پنجشنبه ۲۰تیرماه دختران انقلاب

آیت الله جاودان از استاتید گرانقدر اخلاق طی سخنانی از این تجمع حمایت و تاکید کردند باید با حضور گسترده این اتفاق را در تاریخ ثبت کرد. صوت بیانیات ایشان را بشنوید:

حمایت توئیتری‌ها از دختران انقلاب

برگزاری این اجتماع در فضای مجازی نیز بازتاب‌های زیادی به همراه داشت و کاربران شبکه های اجتماعی با هشتگ دختران انقلاب در این خصوص به تولید محتوا می‌پردازند.

حاج فیدل از کاربران توئیتر در این زمینه نوشت است:‌ بخشی از جبهه‌ی انقلاب بر روی بسط عدالت و بخشی روی موضوعات سیاسی و اقتصادی تمرکز دارن و فعالیت‌های زیادی هم انجام میدن اگر اجتماع #دختران _ انقلاب رو هم در ترویج و معرفی سبک زندگی اسلامی ببینید، دیگه به دوگانه معیشت و فرهنگ فکر نمی‌کنید که هر دو در جای خود نیاز به کار زیادی دارن محمد پاداش نیز در توئیتی نوشته: بعد از مدت‌ها یه تجمع برای حجاب قراره برگزار بشه از منتهی الیه براندازا تا اصلاح‌طلبانِ رادیکالی چون تاج‌زاده به جلز و ولز افتادن کاری به خود تجمع نداریم ولی گراف افرادی که از این تجمع برآشفتن رو باید استخراج کنیم در فتنه ۹۸ حتما بِدردمون می‌خوره

خانم نفیسه سادات موسوی هم در این باره نوشته:

هیچ انسان آزاده‌ای در بحبوحه‌ی نبرد همه جانبه, برای حفظ چند سنگر ، سنگرهای دیگه رو رها نمی‌کنه. برای دشمنی که با تمام قوا هجمه آورده, خالی موندن حتی یک سنگر هم اهمیت داره. سنگر حجاب یکی از شاهراه‌هاییه که دشمن در تلاش برای درهم شکستنشه. #۲۰تیر_همه_می‌آییم

80 درصد مردم ما بر اساس آخرین نظرسنجی‌خواهان رعایت عفاف و حجاب در سطح جامعه هستند

مینو اصلانی رئیس بسیج جامعه زنان در خصوص تجمع دختران انقلاب گفت: روز پنج‌شنبه 20 تیر شاهد برگزاری اجتماع بزرگ مردمی تحت عنوان حجاب میراث ایرانی و گرایش جهانی خواهیم بود که در جهت تحکیم بنیان خانواده و با حضور پرشور خانواده‌ها به منظور مطالبه قوانین عفاف و حجاب از مسؤولان و رفتار و پوشش از مردان و زنان جامعه برگزار می‌شود.

وی هفته حجاب و عفاف را نقطه عطفی برای مطالبه‌گری در این زمینه و پیاده‌سازی قوانین عفاف و حجاب دانست و اظهار داشت: هر چند مردم در جامعه ما خواهان عفاف و حجاب هستند اما در این زمینه مشکلاتی وجود دارد که نیازمند حضور فعالانه 26 دستگاه مسؤول در این زمینه هستیم.

اصلانی افزود: قوانین و ضوابط مربوط به عفاف و حجاب از سوی مسؤولان و دستگاه‌ها به خوبی پیاده‌سازی نشده است.

وی با بیان اینکه 80 درصد مردم ما بر اساس آخرین نظرسنجی‌های نیروی انتظامی خواهان رعایت عفاف و حجاب در سطح جامعه هستند اظهار داشت: اگر صنعت عفاف و حجاب به درستی ساماندهی شود بسیاری از مشکلات ما حل می‌شود.

قابل ذکر است انتشار خبر برگزاری این اجتماع در فضای مجازی ، سبب بغض معاندین ، ضدانقلاب و دشمنان اسلام شده است .

ارسال نظر: