محاصره رسانه‌ای انقلاب باید شکسته شود

کدخبر: 2329242

زاکانی گفت: کشوری که به نخبگان خود چه دانشگاهی و چه حوزوی تکیه نکند، محکوم به زوال خواهد بود.

علیرضا زاکانی عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی اظهار کرد: آمریکا تمام تلاشش را برای آسیب وارد کرد به ایران به کار گرفته است، اصل ماجرا دعوای کشور با نظام استکبار است؛ گاهی با فرد متکبری مواجه می‌شوید که خود را برتر می‌داند، اما ما با نظام استکبار طرف هستیم که به غیر از خودش کسی را نمیبیند و حقی برای سایرین قائل نیست.

وی بیان کرد: رسالت رسانه‌های انقلابی مشخص است، رسانه‌ها باید تلاش کنند محاصره رسانه‌ای دشمن را بشکند و پیام انقلاب را به گوش جهانیان برسانند.

اجتماع هر کشور بزرگ‌ترین دارایی اوست

زاکانی با تاکید بر نقش رسانه‌ها در تعلیم و تربیت گفت: رسانه محلی برای تعلیم و تربیت درست است و جایگاهی مانند یک دانشگاه دارد و می‌تواند بالاترین اثرگذاری را در جامعه داشته باشد؛ باید در کنار همه این‌ها به اولویت‌های روز مردم دقت داشته باشد؛ اجتماع هر کشور بزرگ‌ترین دارایی اوست و اگر قرار باشد پیشرفتی داشته باشد با همین سرمایه‌های انسانی است.

رسالت رسانه‌ها توجه به اهداف انقلاب است

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی بیان کرد: شکستن ابهت و عظمت ظاهری نظام سلطه رسالت و از مسئولیت‌های رسانه تلقی می‌شود، فعالیت در این حوزه مسئولیت عظیمی در شناساندن موضع‌گیری انقلاب بر عهده دارد؛ قبل از انقلاب کوچکترین تشری برای ایجاد هراس کافی بود و امروز بزرگترین تلاش‌های دشمن مثل ورود پهباد اخیر بی نتیجه می‌ماند.

وی با اشاره به مسئولیت رسانه‌ها در شناسایی و رفع اختلال محاسباتی مسئولان کشور ادامه داد: کشوری که به نخبگان خود چه دانشگاهی و چه حوزوی تکیه نکند، محکوم به زوال خواهد بود.

باید در راستای پرچمداری علمی حرکت کنیم

مرتضی خلفی‌زاده مدیرعامل خبرگزاری آنا و ایسکانیوز گفت: هویت جدید ۲ رسانه این است که مجموعه آنا در راستای پرچمداری در حوزه علم حرکت کند و با مفاهیم جدید در حوزه ژورنالیسم علمی کار خود را ادامه می‌دهد.

وی افزود: ایسکانیوز به عنوان بازوی آموزشی و رسانه‌ای با تمرکز بر شیوه‌های اجتماعی ماموریت تربیت نیرو و توسعه‌سازی کلان خبرگزاری دانشگاه آزاد و روزنامه فرهیختگان را برعهده می‌گیرد تا شبکه نیروی انسانی خوبی را سامان‌دهی و تولید محتوا را مطالبه کند.

خلفی زاده گفت: با حمایت تیم حاضر در خبرگزاری‌ها و افرادی که به ابن مجموعه اضافه خواهند شد کار را با قوت ادامه خواهیم داد.

خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر: