جوانگرایی در معرفی حقوقدان های پیشنهادی جای تقدیر دارد

کدخبر: 2329424

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس گفت: توجه به جوانگرایی و نیروهای دانشگاهی و همچنین تجربه‌گرایی در معرفی حقوقدانان پیشنهادی به مجلس توسط رئیس قوه قضائیه جای تبریک و تقدیر دارد.

حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به معرفی حقوقدانان پیشنهادی به مجلس برای عضویت در شورای نگهبان توسط رئیس قوه قضائیه گفت: آیت الله رئیسی در معرفی حقوقدانان پیشنهادی از اساتید حقوق بهره جسته و این موضوع یعنی تخصص‌گرایی و تجربه گرایی در معرفی حقوقدانان پیشنهادی مشهود و محسوس است.

وی افزود: در این بین معرفی شخصیتی مانند دکتر دهقان که سابقه فراوانی در مباحث حقوقی داشته و سال‌هاست در مجلس در کمیسیون حقوقی و قضایی عضویت دارد و طرح‌های متعددی نیز در این زمینه ارائه کرده جای خشنودی دارد.

«علاوه بر این مشاهده می‌شود که آیت‌الله رئیسی در معرفی حقوقدانان پیشنهادی توجهی به جریانات انقلاب و افراد انقلابی در این رابطه داشته و این موضوع به طور خاص مورد توجه قرار گرفته است.»

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: جوانگرایی، دانش‌محوری، تخصص‌گرایی و انقلابی‌گری موضوعاتی بود که در معرفی حقوقدانان پیشنهادی توسط رئیس قوه قضائیه مورد توجه قرار گرفته است.

نوروزی خاطرنشان کرد: اقدام آیت‌الله رئیسی در معرفی حقوقدانان پیشنهادی به مجلس که در آن موارد فوق‌الذکر لحاظ شده جای تبریک و تقدیر دارد.

به گزارش فارس، رئیس قوه قضائیه در نامه‌ای خطاب به مجلس، محمد دهقان، علی غلامی، هادی طحان نظیف، محمدحسن صادقی‌مقدم و عبدالحمید مرتضوی را به عنوان حقوقدانان پیشنهادی برای عضویت در شورای نگهبان به مجلس معرفی کرده است.

خبرگزاری فارس

ارسال نظر: