نعیم قاسم: تحریم‌ها اراده ما را قوی‌تر می‌کند

کدخبر: 2329622

جانشین دبیرکل حزب‌الله لبنان با بیان تحریم‌ها و فشارها اراده ما را قوی‌تر خواهد کرد ، افزود: ملت‌های منطقه مدیون حمایت‌های گسترده انقلاب اسلامی ایران هستند.

شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان طی سخنانی در شهرک "حومین التحتا" گفت: هدف قرار دادن نمایندگان لبنان از سوی آمریکا به منزله هدف قرار دادن نمایندگان ملت است.

وی افزود: امروز تحریم‌های اقتصادی را علیه ما به کار می‌گیرند که این به منزله تجاوزی حقیقی است.

نعیم قاسم گفت: می خواهید نظراتتان را به ما تحمیل کنید؟ اگر نمایندگان یا مسئولان یا یک حزب و یا هرچیز دیگری را در فهرست تحریم‌ها و فشارهای خود قرار دهید عزم و اراده ما بیشتر خواهد شد و موجب می شود که ما به پیروزی خود در این نبرد فکر کنیم.

جانشین دبیرکل حزب الله لبنان در ادامه اظهار داشت: امروز کل دنیا به تلاش‌های مکرر و تجاوزهای مکرر آمریکا علیه ایران مشغول است. ایران چه کرده است که آن را هدف قرار می دهند؟ دلیل این همه فشار علیه ایران چیست؟ ایران شایستگی خود در رهبری محور مقاومت و حمایت از ملت های منطقه و مقاومت را ثابت کرد و توانست دستاوردهای زیادی محقق کند.

وی تصریح کرد: اگر ایران و حمایت‌های این کشور نبود مقاومت در لبنان و سوریه پیروز نمی شدند و عراق آزاد نمی شد و یمن مقاومت نمی کرد. کل ملت های منطقه مدیون حمایت های گسترده انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای هستند.

خبرگزاری تسنیم

ارسال نظر: