قطع برق ۱۵ سازمان دولتی و غیر دولتی پایتخت

کدخبر: 2329675

برق ۱۵ سازمان پرمصرف دولتی، غیر دولتی و وابسته به دولت در پایتخت که به هشدار‌ها و تذکر‌های شرکت توزیع برق تهران بزرگ قطع شد

این اقدام در جهت مصوبه هیئت وزیران و ابلاغ بخشنامه استانداری تهران، مبنی بر کاهش مصرف انرژی در زمان اوج بار بوده است از این رو برق تعدادی از ادارات و سازمان هایی که الگوی مصرف را رعایت نکرده اند، قطع شد.

بر این اساس، برق این ادارات و سازمان های پر مصرف در اوج مصرف (یعنی ساعت 12 تا 16)​ قطع شد و فقط با مراجعه و ارزیابی مجدد تیم های ارزیاب در صورت اصلاح مصرف، برق آنها وصل می شود، اما اگر چنانچه روش آنها در مصرف برق ادامه داشته باشد برق آنها همچنان در ساعات اعلام شده قطع می شود.

کاهش 10 درصدی مصرف برق در مقایسه با سال قبل، استفاده از مولد اضطراری در ساعت اوج مصرف و تنظیم درجه سیستم سرمایشی حداقل 25 درجه، از نکات مورد تاکید شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به ادارات دولتی و غیر دولتی است.

با توجه به وظیفه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در خصوص کنترل پایش مصرف انرژی، این شرکت در راستای نظارت بر حسن اجرای بخشنامه هیئت وزیران، با اعزام 250 اکیپ فنی و مهندسی به سازمان ها و ادارات شهر تهران به ارزیابی و پایش مصرف انرژی و رعایت الگوی مصرف برق، در ادارات، اقدام کرد.

همچنین؛ ارزیابان این شرکت، با مراجعه به سازمان ها و ادارات شهر تهران و ارزیابی مواردی چون، تنظیم دمای محیط کار در زمان کار اداری حداقل روی 25 درجه سانتیگراد، اطمینان از به مدار آمدن دیزل ژنراتور های همه سازمان ها، صنایع، کشاورزی و ... از ساعت 12 تا 16 و اصلاح سیستم های روشنایی محیط کار، به صدور اخطار به اداراتی که موارد مذکور را رعایت نکرده اند، اقدام کردند.

خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظر: