وعده وزیر رفاه درباره تسویه بدهی مراکز درمانی از سازمان تأمین اجتماعی

کدخبر: 2329877

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امیدوارم با شورای مالی سازمان تامین اجتماعی و دخالت بنده بتوانیم میزان بدهی را به مجموعه خدمات دهندگان افراد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی به حداقل برسانیم.

محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره افزایش سقف بودجه برای خرید لوازم توانبخشی اظهار کرد: یک بخشی از درآمد‌های سازمان بهزیستی از طریق بودجه عمومی است که براساس آن می‌تواند تعهدات رسمی خود را اعلام کند.

شریعتمداری بیان کرد: خیرین در کنار سازمان بهزیستی برای ارائه خدمات کمک می‌کند امیدواریم با حداقل فشار به کسانی که نیازمند انواع لوازم توانبخشی هستند در سال ۹۸ اقداماتی را انجام دهیم.

وی درباره طلب داروخانه‌ها و مراکز درمانی از سازمان تامین اجتماعی گفت: امیدوارم با شورای مالی سازمان تامین اجتماعی و دخالت بنده بتوانیم میزان بدهی را به مجموعه خدمات دهندگان افراد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی به حداقل ممکن برسانیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: دولت در این زمینه کمک‌هایی نیز داشته است و امیدواریم این کمک‌ها درآینده بیشتر شود با انتشار اوراق مشارکت و اسناد اجاره خزانه در سال جاری نیز ۵ هزار میلیارد تومان دربرنامه سازمان برنامه و بودجه است که نسبت به تامین مالی سازمان تامین اجتماعی در این بخش اقدام کند.

شریعتمداری افزود: میزان سهمی که از سود فعالیت‌های سازمان تامین اجتماعی دریافت می‌کردیم در گذشته کمتر ۳ میلیارد تومان بود، درحال حاضر تلاش داریم به دو برابر افزایش دهیم اگر لازم آن را خرج پرداخت بدهی کنیم تا بیمه شدگان تأمین اجتماعی با کرامت بیشتری خدمات مورد نیاز از مراکز درمانی دریافت کنند.

خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر: