علیرغم تحریم در فعالیتهای پژوهشی موفق عمل کردیم

کدخبر: 2329985

رئیس دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه دانشگاه دوباره تحریم نشده گفت: خوشبختانه علیرغم تحریم در فعالیتهای پژوهشی موفق عمل کردیم .

سید حسن صدوق گفت: دانشگاه دوباره تحریم نشده است، دانشگاه شهید بهشتی از گذشته تحت تحریم اتحادیه اروپا قرار داشت و تحریم جدیدی اعمال نشده است.

وی ادامه داد: ما هرساله مکاتباتی را با اتحادیه اروپا داریم که چرا دانشگاه ما را تحریم کرده اند، درحالی که ما همکاری لازم را داشته و نباید تحت تحریم باشیم.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی افزود: امسال در مکاتبه‌ای که با اتحادیه اروپا درباره تحریم دانشگاه داشته ایم، به برخی از اسناد برجام اشاره کرده اند.

صدوق با اشاره به آثار تحریم دانشگاه شهید بهشتی از سوی اتحادیه اروپا گفت: تمام اهتمام ما بر این بوده که علی‌رغم تحریم، فعالیت‌های علمی و پژوهشی دانشگاه پیگیری شود و خوشبختانه باوجود محدودیت‌ها توانسته‌ایم در راه خود موفق عمل کنیم و سرآمد باشیم.

اتحادیه اروپا دو دانشگاه شهید بهشتی و صنعتی شریف را در لیست تحریم‌ها قرار داده است و امسال در مکاتبه دانشگاه شهید بهشتی با اتحادیه اروپا در دلایل این تحریم به برخی از اسناد برجامی اشاره کرده است.

خبرگزاری مهر

ارسال نظر: