دو زنی که توانایی شکست ترامپ را در انتخابات آینده دارند!

کدخبر: 2330001

پیرز مورگان، روزنامه‌نگار سرشناس آمریکایی معتقد است تنها دو نفر هستند که می‌توانند رئیس‌جمهور آمریکا را در انتخابات ۲۰۲۰ شکست دهند.

پیرز مورگان، روزنامه نگار آمریکایی به تازگی مدعی شده است که تنها دو دموکرات هستند که می‌توانند دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ شکست دهند. به گفته او، این افراد «میشل اوباما» همسر باراک اوباما و بانوی نخست سابق آمریکا و «اپرا وینفری» تهیه کننده و مجری سرشناس آمریکا و جهان هستند.

وی در اظهاراتی در شبکه بی بی سی مدعی شد دموکرات‌ها به قدرت زیادی نیاز دارند تا در انتخابات آتی آمریکا پیروز شوند. اگر از من بپرسید نام دو نفر را که می‌توانند ترامپ را شکست دهند، بگویم، در جواب میشل اوباما و اپرا وینفری را نام می‌برم. البته اگر قبول کنند در انتخابات آمریکا نامزد شوند. واقعا جدی می‌گویم.

این مجری آمریکایی در ادامه افزود: من فکر می‌کنم آن‌ها قدرت زیادی دارند. آن‌ها توانایی‌هایی که یک نامزد انتخابات لازم دارد را دارا هستند. آن‌ها چهره‌ای جهانی دارند. آن‌ها جسارت و شهامت دارند.

میشل اوباما اوایل امسال اعلام کرد قصد ندارد برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا نامزد شود؛ زیرا به سیاست علاقه‌ای ندارد و دلش یک زندگی عادی می‌خواهد. اپرا وینفری هم شایعات بوجود آمده درباره احتمال نامزدی اش برای انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا را تکذیب کرد.

میشل اوباما هفته گذشته به عنوان تحسین برانگیزترین زن جهان در سال ۲۰۱۹ انتخاب شد. وی به تازگی هم دونالد ترامپ را به دلیل توهین به زنان دموکرات کنگره مورد انتقاد قرار داد و در حساب توییتر خود نوشت: آنچه کشور ما را فوق العاده می‌کند، تنوع و گوناگونی در آن است. من این زیبایی را طی چندین سال به شیوه‌های مختلف دیده ام. چه اینجا به دنیا آمده باشیم چه به دنبال دریافت پناهندگی در این کشور باشیم، در هر حال یک جایی برای همه ما وجود دارد. ما باید به یاد داشته باشیم که اینجا آمریکای من یا آمریکای تو نیست. اینجا آمریکای همه ماست.

دونالد ترامپ پیشتر در واکنش به احتمال نامزدی اپرا وینفری برای انتخابات ۲۰۲۰ گفته بود: دوست دارم او را شکست دهم. من ضعف‌های او را می‌شناسم. این یک تجربه دردناک برای اپرا خواهد بود.

خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر: