علیرضا فقیهی‌راد

پیروز اما بی رسانه!؛ چه کسی باید روایتگر عزت و اقتدار ایران اسلامی در جهان باشد؟

کدخبر: 2330009

اما حالا حتما همه صحنه های غرور انگیز هلی بُرن نیروهای سپاه انقلاب اسلامی این فرزندان واقعی امام خامنه ای را بر روی نفتکش انگلیسی دیده اید. که چگونه بر تهدید ناو جنگی انگلیسی و هلیکوپترهای آنها ، غلبه می کنند و نفتکش انگلیسی را توقیف می کنند و شاخ استعمارپیر را می شکنند. اما باز هم همان قصه پرغصه قبلی ناتوانی ما در تبدیل این اقتدار ملی به جشن ملی تکرار شد.

نسیم آنلاین ؛ علیرضا فقیهی‌راد: چندی پیش پس از زدن پهپاد ترایتون آمریکایی و تحقیر دیپلماتیک آمریکا توسط رهبر انقلاب در سفر فرستاده ترامپ به تهران نوشتم که کار زدن پهپاد آمریکایی تمام نشده و باید جنگ برده در میدان نظامی را در رسانه هم برنده شویم و با بازنمایی خوب هنری و جشن ملی این واقعه بی نظیر را در برابر چشم جهانیان ثبت کنیم. بگذریم از بی عملی ما مدعیان جبهه فرهنگی انقلاب و رسانه محافظه کار و ناتوان صداوسیما که این رخداد بی نظیر در تاریخ ایران را کماکان آنچه درخور شانش بود، بازگو نکردیم.

بیشتر بخوانید: چرا پس از پیروزی نظامی اسیر جنگ روانی ترامپ شده‌ایم؟

اما حالا حتما همه صحنه های غرور انگیز هلی بُرن نیروهای سپاه انقلاب اسلامی این فرزندان واقعی امام خامنه ای را بر روی نفتکش انگلیسی دیده اید. که چگونه بر تهدید ناو جنگی انگلیسی و هلیکوپترهای آنها ، غلبه می‌کنند و نفتکش انگلیسی را توقیف می‌کنند و شاخ استعمارپیر را می‌شکنند. اما باز هم همان قصه پرغصه قبلی ناتوانی ما در تبدیل این اقتدار ملی به جشن ملی ، ناتوانی صداوسیما در بازنمایی آن به عنوان نماد اراده ملی در برابر بریتانیای حقیر تکرار شد.

اصولا تجربه این سالها ثابت کرده همانطور که دولت و دستگاه دیپلماسی ناتوان و درمانده است از تبدیل نمادهای اقتدار ملی به قدرت در مذاکرات و تعاملات بین المللی ما نیز ناتوانیم از تبدیل این نمادهای غرور ملی به جشن اقتدار ملی ، به هویت جمعی مستضعفان عالم در برابر مستکبران !

از صداسیمای علیل درگیر ستاره مربع و فیلم های زرد و برنامه های بی خاصیت که توقعی نیست ؛ از سیاهان روزگار که چشم دیدن موفقیت و امید ملت ایران را ندارند و جز سیاهی و تباهی نمی‌بینند و این روزها خفه خون گرفته اند و زبان و قلمشان لال می‌شود تا کلامی در وصف قهرمانی سربازان دلاور امام خامنه ای و تحقیر تاریخی آمریکا و انگلیس در عصر حاکمیت امام خامنه ای بنویسند هم که انتظاری نیست ؛ اما رسانه های جبهه انقلاب و مساجد و پایگاه ها و ...چه می کنند؟

این قدرت و نفوذ تاریخی از خلیج فارس و تحقیر دو به اصطلاح ابرقدرت جهانی تا نفوذ و حضور در بلندی های جولان بیخ گوش رژیم صهیونیستی تا سواحل مدیترانه و بندرلاذقیه ، از تشکیل هسته های مقاومت در عراق و سوریه و لبنان و فلسطین و افغانستان و یمن و... که امام در پیام قطعنامه آرزو میکرد تا در سراسر جهان تشکیل بشود، و امروز به اوج خود رسیده اند تا جمهوری اسلامی که امروز پناهگاه گروه های مبارز مسلمان از حماس و جهاد و انصارالله شده است و همه اینها زمانی محقق شده است که زیرفشار بی سابقه ترین تحریم های تاریخ و جنگ اقتصادی هستیم ، با دولتی غرب زده و ناتوان مواجه هستیم و مجلسی بی خاصیت و درگیر لابی گری! اما با مدیریت تاریخی امام خامنه ای و همت عناصر مومن انقلابی به این نقطه بی نظیر تاریخی رسیده ایم.

حال چه کسی باید روایتگر این دوران عزت و اقتدار ایران اسلامی در جهان باشد؟ عزت و اقتداری که هر ایرانی خواه مسلمان خواه غیرمسلمان و هر آزاده ای در جهان زبان به تحسین باز میکند.

ارسال نظر: