دولت برای حذف یارانه ثروتمندان عصا به دست شده است

کدخبر: 2330053

نماینده مردم محلات در مجلس گفت: دولت درباره حذف یارانه ثروتمندان عصای احتیاط به دست گرفته چرا که نیاز به رأی دارد و به هیچ‌ وجه در این زمینه اقدامی انجام نمی‌دهد.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات درمجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز پارلمان اظهار داشت: متاسفانه عملکرد دولت در اجرای مصوبات مجلس مطلوب نیست، دولت به بسیاری از قوانین مصوب مجلس توجه ندارد.

وی حذف یارانه ثروتمندان را قانونی خواند که دولت هیچ‌گونه توجهی به اجرای این قانون نکرده و به مجلس گزارشی در این باره ارائه نداده است.

وی ادامه داد: دولت در این باره عصای احتیاط به دست گرفته چرا که نیاز به رأی دارد و به هیچ‌ وجه در این زمینه اقدامی انجام نمی‌دهد؛ دولت اقدامی در راستای اجرای قانون حذف حقوق‌های نجومی انجام نمی‌دهد.

سلیمی همچنین عنوان کرد: قانون منع به ‌کارگیری بازنشستگان به خوبی اجرا نمی‌شود و برخی از بازنشستگان از در بیرون رفتند و از پنجره وارد شدند و شغل دیگری گرفتند لذا هیچ فردی نمی‌تواند دوشغله باشد.

وی در خاتم عنوان کرد: متأسفانه در برخی بخش‌ها به ویژه فدراسیون‌ها، تعداد افراد دوشغله بسیار زیاد است و دولت توجهی به اجرای این قانون مجلس نمی‌کند.

خبرگزاری فارس

ارسال نظر: