دیدار رجوی و نتانیاهو؛ همکاری‌ای که عیان‌تر می‌شود

کدخبر: 2330192

تشکیل جبهه‌ای واحد از دشمنان جمهوری اسلامی ایران و ایجاد یک پیوستگی راهبردی و امنیتی میان آنان همواره یکی از آروزهای تل آویو و واشینگتن برای تقابل با ایران بوده است. در سال های اخیر ما شاهد نزدیکی بیش از پیش منافقین به کاخ سفید و اسرائیل هستیم.  یک دیپلمات فرانسوی مقیم اسرائیل، از سفر مهم «مریم رجوی» سرکرده گروهک تروریستی منافقین به سرزمین‌های اشغالی با هدف دیدار با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم و رئیس سازمان جاسوسی موساد خبر داد. توئیتر در اقدامی عجیب اکانت اقای سفیر را حذف کرد.

نسیم آنلاین : تشکیل جبهه‌ای واحد از دشمنان جمهوری اسلامی ایران و ایجاد یک پیوستگی راهبردی و امنیتی میان آنان، همواره یکی از آروزهای تل‌آویو و واشینگتن برای تقابل با ایران بوده است. در سال های اخیر ما شاهد نزدیکی بیش از پیش منافقین به کاخ سفید و اسرائیل هستیم.

به طور نمونه سال گذشته روزنامه‌ هاآرتص به نقل از از رئیس سابق موساد فاش کرد اسرائیل می‌تواند برخی برنامه‌های ضدایرانی خود را از طریق سازمان مجاهدین خلق [منافقین] به اجرا بگذارد. اسرائیل باید تمام احتمالات از جمله درگیری نظامی با ایران را در نظر بگیرد اما نباید ظرفیت واسطه‌هایی مانند سازمان مجاهدین که در ترور دانشمندان هسته‌ای ایران توسط اسرائیل همکاری داشتند، استثنا کرد. اسرائیل این گروه را آموزش می‌دهد و تأمین می‌کند. آنها مدتی مخفیانه در عراق زندگی می‌کردند. در ناآرامی اخیر در ایران این سازمان ایفای نقش می‌کرد. آمریکا این گروه را از فهرست سازمان‌های تروریستی خارج کرده است.

رئیس سابق موساد می‌افزاید: سازمان ظاهرا با عربستان هم در ارتباط است و می‌تواند به شکل دو سویه از سوی ملت یهود و ریاض به کار گرفته شود. آنها درباره برنامه هسته‌ای ایران به عنوان منبع اطلاعاتی عمل می‌کردند. اسرائیل می‌تواند به شکل غیرمستقیم از این سازمان در شبکه‌های اجتماعی برای نفوذ در میان مردم ایران استفاده کند.

افشای تازه سفیر فرانسه

«پی‌یر کوشار» که از دیپلمات‌های سفارت فرانسه در سرزمین‌های اشغالی است با افشای خبر سفر رجوی به تل‌آویو، جزئیاتی از آن را طی یک رشته‌توییت منتشر کرد.

«رودی جولیانی» شهردار سابق نیویورک و وکیل فعلی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا که در هفته جاری مهمان ویژه مریم رجوی در تیرانا پایتخت آلبانی بود، نقش اصلی را در هماهنگی و انجام این سفر داشته است.

کوشار فاش کرده است: «این سفر که با وساطت جولیانی و با هماهنگی «بواز رادکین» سفیر اسرائیل در آلبانی انجام شده است، ارتباط مستقیم با همکاری بین سازمان مجاهدین خلق و سازمان اطلاعاتی اسرائیل (موساد) دارد.»

او در ادامه توییت‌های خود اعلام کرده است: «به نظر من مریم رجوی، طبعاً با رئیس موساد و شخص نتانیاهو دیدار می‌کند.»

این دیپلمات فرانسوی در پایان نوشت: «سفر مریم رجوی از تیرانا به تل‌آویو بدون اطلاع پاریس در حالی که پناهندگی از دولت فرانسه دارد، موجب تعجب من و همکارانم شده است.» کوشار همچنین تأکید کرد: «همکاران من در سفارت [فرانسه در اسرائیل] عقیده دارند که بین موساد و سازمان مجاهدین خلق، روابط نزدیکی برای جاسوسی از ایران وجود دارد.»

حذف اکانت اقای سفیر توسط توئیتر

توئیتر، صفحه دیپلمات فرانسوی را که از سفر مریم رجوی به تل آویو پرده برداشته بود؛ به علت آنچه نقض قوانین خوانده است ؛ مسدود کرد. برخی علت مسدود شدن صفحه توئیتر «پی‌یر کوشار» از دیپلمات‌های فرانسوی را با افشای این خبر در ارتباط می دانند.

گفتنی است مریم رجوی هم در صفحه توئیتر خود در واکنش به خبر دیپلمات فرانسوی نوشته است " سفر خیالی من به اسراییل" «پی‌یر کوشار» نوشته بود : این سفر ارتباط مستقیم با همکاری بین سازمان مجاهدین خلق(گروهک نفاق) و سازمان اطلاعاتی اسرائیل (موساد) دارد.

طی روزهای اخیر چندین حساب کاربری فارسی از افراد حقیقی و حقوقی، از جمله حساب سه خبرگزاری «ایرنا»، «باشگاه خبرنگاران» و «مهر» در توئیتر معلق شده و از دسترس خارج شده‌اند.

گفتنی است پایگاه «مادرجونز» پیش از این خبر داده بود : گروهی متشکل از بالغ بر ۴۰۰ حساب کاربری در توئیتر هستند که به طور منظم پیام‌هایی را در مخالفت با جمهوری اسلامی ایران منتشر می‌کنند. برخی از این حساب‌های کاربری ربات عده‌ای کاربران واقعی و عده‌ای دیگر «سایبورگ» (حساب‌هایی که توسط افراد واقعی کنترل می‌شوند اما فعالیت آنها برای انتشار پیام‌های بیشتر و سریع‌تر توسط فعالیت‌های ماشینی تقویت می‌شود) هستند.

این حساب‌های کاربری اغلب توئیت‌هایی در حمایت از تغییر نظام ایران منتشر می‌کنند و بسیاری از آنها حامی گروه تروریستی منافقین هستند.

گروهی متشکل از ۳۵۰ حساب کاربری روی هم رفته بیش از ۵ میلیون بار برای نزدیک به ۵۰۰ هزار نفر از دنبال‌کننده‌های خود پیام‌هایی در این راستا منتشر کرده‌اند. برخی از الگوهای رفتار این حساب‌ها انطباق زیادی با فعالیت‌های حساب‌هایی دارد که به صورت ماشینی هدایت می‌شوند.

۵ مورد از برجسته‌ترین آنها در چند سالی که از فعالیت آنها می‌گذرد صدها هزار توئیت منتشر کرده‌اند. این حساب‌ها به طور متوسط بالغ بر ۱۰۰ پیام در یک روز منتشر کرده‌اند. مواضع آنها معمولاً در راستای گروهک منافقین است. «جان بولتون»، مشاور امنیت ملی کاخ سفید یکی از حامیان این گروه است.

ارسال نظر: