زنگنه بخاطر بکارگیری بازنشستگان تذکر گرفت

کدخبر: 2330454

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس در تذکری به وزیر نفت خواستار کنار گذاشتن نیروهای بازنشسته از صنعت نفت و به کارگیری فارغ‌التحصیلان جوان در این رشته خبر داد.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در تذکری به وزیر نفت خواستار کنار گذاشتن نیروهای بازنشسته از صنعت نفت کشور شد.

متن کامل تذکر نماینده شاهین‌شهر به بیژن نامدار زنگنه به شرح زیر است:

خلاصه تذکر: با وجود بیکاری فارغ‌التحصیلان دانشگاه نفت و نخبگان دانشگاهی به بکارگیری و ادامه فعالیت بازنشستگان چند شغله در صندوق بازنشستگی صنعت نفت پایان دهید.

شرح تذکر:

جناب آقای وزیر

در حالیکه فارغ‌التحصیلان دانشگاه نفت را استخدام نمی‌کنید و با وجود میلیون‌ها جوان کارآمد نخبه ایرانی، بکارگیری ده‌ها بازنشسته ناکارآمد چند شغله در صندوق بازنشستگی صنعت نفت چه توجیهی دارد. در حالی که بیکاری میلیون‌ها جوان فارغ‌التحصیل ایرانی امروز به یک چالش اصلی کشور تبدیل شده و جنابعالی خودسرانه از جذب فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعت نفت برخلاف رویه‌های گذشته امتناع کرده‌اید و زندگی آنان را با بحران مواجه کرده‌اید. بکارگیری بازنشستگان ناکارآمد که عموما چندین شغل و درآمدهای آنچنانی دارند با چه منطق، انصاف و توجیهی صورت می‌گیرد. لازم است اقدامات ناصواب در وزارت متبوع‌تان را پایان دهید.

خبرگزاری فارس

ارسال نظر: