تولید خودروی پژو ۳۰۱ زمینه‌‌ای برای تولید خودروهای باکیفیت

کدخبر: 2330536

انارکی با بیان اینکه کشورهایی همچون چین روزانه دست به تولید خودروهای جدید می‌زنند، افزود: با در نظر گرفتن این شرایط انتظار این است که ما هم در کشورمان شاهد پیشرفت در عرصه خودروی باشیم که تولید پژو ۳۰۱ می‌تواند در همین راستا قرار گیرد.

احمد انارکی محمدی با اشاره به تولید خودرو پژو ۳۰۱ از سوی ایران خودرو گفت: ما نیازمند خودرویی همچون پژو ۳۰۱ از سوی ایران خودرو بودیم.

وی با بیان اینکه کشورهایی همچون چین روزانه دست به تولید خودروهای جدید می‌زنند، افزود: با در نظر گرفتن این شرایط انتظار این است که ما هم در کشورمان شاهد پیشرفت در عرصه خودروی باشیم که تولید پژو ۳۰۱ می‌تواند در همین راستا قرار گیرد.

این نماینده مجلس تأکید کرد: با توجه به قرار گرفتن در شرایط تحریم تولید پژو ۳۰۱ می‌تواند گام مهمی تلقی شود و این امیدواری را به جامعه تزریق کند و به نوعی اثبات کند که تحریم‌ها بی‌اثر بوده است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس تأکید کرد: تولید خودروی ۳۰۱ زمینه‌ساز تولیدات باکیفیت در کشور است که می‌تواند با سایر خودروهای داخلی رقابت کند.

انارکی محمدی تأکید کرد: قطعا ما می‌توانیم در کیفیت تولید خودرو حرفی برای گفتن داشته باشیم که تولید خودروی پژو ۳۰۱نمونه ای از آن است.

خبرگزاری فارس

ارسال نظر: