هیئت تحقیق و تفحص از «خصوصی‌سازی» آغاز به کار می‌کند

کدخبر: 2330763

عضو هیأت رئیسه هیأت تحقیق و تفحص از سازمان خصوصی‌سازی از آغاز به کار این هیأت در قالب ۶ کمیته در اولین هفته کاری مجلس بعد از تعطیلات صحن خبر داد.

سیدمحمدجواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت:‌هیأت تحقیق و تفحص از سازمان خصوصی‌سازی در اولین هفته کاری مجلس پس از تعطیلات دو هفته‌ای صحن، کار خود را در قالب 6 کمیته آغاز خواهد کرد.

وی افزود: در مجلس هیأت‌های تحقیق و تفحص از خصوصی‌سازی شرکت‌های مختلف همچون ماشین‌سازی تبریز و... تشکیل شده، اما در این هیأت خصوصی‌سازی به طور عام چه در دوره آقای پوری‌حسینی و چه قبل از آن مورد تحقیق و تفحص قرار می‌گیرد و محدود به یک یا چند شرکت نیست.

ابطحی اظهار داشت: هیأت تحقیق و تفحص از سازمان خصوصی‌سازی دو دفتر کاری در مجلس شورای اسلامی و سازمان خصوصی‌سازی دارد و مردم هر اطلاع، سند و مدرکی در رابطه با تخلف صورت‌گرفته در واگذاری‌ها دارند، می‌توانند به این دو دفتر در مجلس و سازمان خصوصی‌سازی ارائه کنند.

عضو هیأت رئیسه هیأت تحقیق و تفحص از سازمان خصوصی‌سازی در پایان گفت: قرار است تا خطوط تلفنی هم برای این دو دفتر درنظر گرفته شود، اما تا آن زمان در مجلس تلفن‌های کمیسیون اقتصادی جوابگوی مردم برای این منظور خواهند بود.

خبرگزاری فارس

ارسال نظر: