مذاکره و غفلت از ظرفیت داخلی؛ ۲ اشتباه محاسباتی

کدخبر: 2330957

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: تجربه با ارزش برجام این باور عمومی را شکل داده که تکیه بر مذاکره در برابر زورگویان و غفلت از ظرفیت‌های داخلی یک اشتباه محاسباتی بوده است.

جمشید جعفرپور رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به تحریم‌های غیر قانونی آمریکا علیه وزیر امور خارجه اظهار داشت: آقای دکتر ظریف سرمایه ملی کشور است و مردم ما از هر گروه و طیف فکری،‌ همسو با دیدگاه رهبر معظم انقلاب حامی وی در مقابل دسیسه‌ها و تحریم‌های خارجی هستند.

وی افزود: نقدها و اعتراضات داخلی نسبت به راهبردهای دیپلماتیک ظریف، فارغ از میزان اعتبار و صحت آنها، مسئله‌ای از درون خانواده نظام به حساب می‌آیند و مانع حمایت تمام قد ملت از ایشان در برابر دشمن نمی‌شود.

جمشید جعفرپور با احمقانه خواندن تصمیمات مقامات آمریکایی درباره تحریم وزیر امور خارجه تصریح کرد: این اقدام به لطف خداوند به نفع ایران تمام شده و گفتمان رسمی جمهوری اسلامی را در میان افکار عمومی جهان برجسته‌تر ساخته و وحدت و همدلی داخلی میان مردم ما را نیز تقویت کرده است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در خاتمه تصریح کرد: تجربه با ارزش برجام این باور عمومی را شکل داده که تکیه بر مذاکره در برابر زورگویان و غفلت از ظرفیت‌های داخلی یک اشتباه محاسباتی بوده و اکنون تنها راهبرد اساسی پیش روی ملت و دولت، مقاومت و تکیه برای توان داخلی است؛ همانطور که مقاومت در برابر استعمار در طول تاریخ ثمرات بسیاری برای ما به ارمغان آورده است.

خبرگزاری فارس

ارسال نظر: