از گردنه مشکلات اقتصادی ‌قطعا عبور خواهیم کرد

کدخبر: 2331007

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با توجه به شرایط اقتصادی کشور گفت: دشمن جنگ اقتصادی را بر ما تحمیل کرده اما به یاری خداوند و عنایت اهل‌بیت(ع) از این گردنه نیز عبور خواهیم کرد و دشمن ناکام خواهد ماند.

محمدرضا پورابراهیمی شامگاه چهارشنبه در جلسه هفتگی هیئت عاشورای کرمان در تکیه حضرت امیرالمومنین(ع) اظهار داشت: محبت اهلبیت(ع) سرمایه بزرگ ایرانی‌ها بوده و همین محبت باعث موفقیت‌های بزرگ مردم ایران شده است.

وی با بیان اینکه ماه محرم نزدیک است و هیئت‌های مذهبی کرمان از الآن به استقبال ماه محرم رفتند گفت: دشمنان نظام اسلامی از همین تفکر شیعی و عاشورایی مردم ایران نگران و هراسان هستند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام سال‌ها تلاش می‌کردند تا حکومت شیعی در دنیا تشکیل نشود افزود: به برکت انقلاب اسلامی ایران امروز نه تنها حکومت اسلامی مبتنی بر تفکر شیعی در کشور تشکیل شده بلکه این تفکر روزبه‌روز در دنیا در حال گسترش است.

پورابراهیمی با بیان اینکه جریان انقلاب اسلامی ایران پشتوانه بیداری اسلامی در دنیا شده است خاطرنشان کرد: خون شهدای انقلاب اسلامی ایران امروز به ثمر نشسته و عزت و اقتدار امروز کشور از برکت خون شهیدان است.

وی با اشاره به اینکه امروز استان کرمان شاهد ورود پیکر مطهر دو شهید نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از شهدای دوران دفاع مقدس بود گفت: شهیدان قربانعلی‌پور دو شهیدی بودند که در زمان جنگ در عملیات مفقودالاثر شدند و امروز بعد از 33 سال پیکر مطهر آنها به آغوش خانواده باز گشت.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این شهدا آمدند تا به ما یادآوری کنند که برای انقلاب چه سختی‌هایی کشیده شده است افزود: شهدا به ما درس ایستادگی و مقاومت در مقابل دشمنان و استکبار را دادند.

وی با اشاره به اینکه عمل به سیره شهدا به حرف نیست و باید در عمل رهرو شهدا باشیم تصریح کرد: شهدا از مکتب عاشورا پیروی کردند و مکتب عاشورا تن به ذلت دادن در برابر دشمن نیست.

پورابراهیمی با تاکید بر اینکه مقاومت رمز پیروزی ما در تمام عرصه‌ها است گفت: مراحل برجام به معنای واقعی حجت را بر همگان تمام کرد که دشمن قابل اطمینان نیست و استکبار دست از دشمنی خود با ما بر نمی‌دارد.

وی با تبیین نقش با اهمیت هیئت‌های مذهبی در کشور افزود: هیئت‌های مذهبی باید فعالیت‌های اجتماعی و ورزشی را نیز در دستور کار خود قرار دهند و تنها به مراسم عزاداری معطوف نشوند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اسلام دین ارزش‌ها و خوبی‌ها است و خدمت به مردم را بسیار مورد تاکید قرار داده است اظهار داشت: امروز بهترین و اثرگذارترین مقابله با آمریکا خدمت به مردم کشور است.

وی خدمت در عزاخانه اهل‌بیت(ع) را توفیق بزرگی دانست که نصیب و قسمت هر فردی نمی‌شود گفت: هیئتی‌ها باید قدر خود را بدانند و از این اعتماد مردمی در گرهگشایی امورات مردم منطقه و محله خود استفاده کنند.

پورابراهیمی با توجه به شرایط اقتصادی کشور افزود: دشمن جنگ اقتصادی را بر ما تحمیل کرده اما به یاری خداوند و عنایت اهل‌بیت(ع) از این گردنه نیز عبور خواهیم کرد و دشمن ناکام خواهد ماند.

خبرگزاری تسنیم

ارسال نظر: