هلاکت یک نظامی اسرائیلی در کرانه باختری/ تل آویو: مقاومت قصد ربودن سربازان ما داشته است

کدخبر: 2331008

سرویس های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی شاباک در این باره اعلام کرده که این نظامی اسرائیلی سوار بر یک خودرو شده سپس در طول مسیر سرنشینان خودرو قصد ربودن او را داشتند که در نهایت درگیری بین طرفین به قتل او منجر شده است.

منابع عبری زبان می‌گویند که مقاومت فلسطین ظاهرا قصد ربودن این نظامی اسرائیلی را داشته و در نهایت او را به قتل رسانده است. این نظامی اسرائیلی در دانشکده نظامی یشیفا مشغول به تحصیل بود.

منابع مذکور اشاره کردند که شمار زیادی از نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی وارد این منطقه شده و جست و جو برای یافتن تیمی که مسئول قتل این نظامی بوده را آغاز کرده‌اند.

در همین راستا، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که این نظامی به تازگی به دانشکده نظامی یشیفا ملحق شده بود و پیش‌بینی می‌شود که طی عملیات با سلاح سرد به قتل رسیده باشد.

در همین حال، برخی منابع صهیونیستی مدعی هستند که مقاومت فلسطین قصد ربودن این نظامی و مبادله آن با اسرای فلسطینی را داشت.

هیچ فرد یا تیمی تاکنون در رابطه با قتل این نظامی اسرائیلی بازداشت نشده و سرنخی از عاملان این عملیات بدست نیامده است.

از سوی دیگر، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده که نظامی کشته شده دابیر شوریک نام دارد و 19 سال سن دارد و از ساکنان شهرک عوفرا بوده که در یک مدرسه دینی مشغول به تحصیل بوده است.

سرویس های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی شاباک در این باره اعلام کرده که این نظامی اسرائیلی سوار بر یک خودرو شده سپس در طول مسیر سرنشینان خودرو قصد ربودن او را داشتند که در نهایت درگیری بین طرفین به قتل او منجر شده است.

شاباک گفته که بر اساس تحقیقات اولیه، هدف اصلی از این عملیات، اسارت این نظامی و مبادله او با اسرای فلسطینی بوده است.

اطلاع رسانی فلسطین

ارسال نظر: