ترس اسرائیل از احتمال ربودن یک شهرک‌نشین صهیونیست در اطراف قدس

کدخبر: 2331249

به تمامی نیروهای اسرائیلی در این منطقه اعلام آماده باش شده و تحقیقات برای یافتن این شهرک‌نشین آغاز شده و در همین راستا نیروهای اسرائیلی در حال بررسی کردن دوربین‌های مداربسته در منطقه هستند و جزئیات بیشتر در این زمینه اعلام نشده است.

رسانه‌های صهیونیستی از وقوع عملیات در شهرک میشور ادومیم در نزدیکی قدس اشغالی خبر می‌دهند. اخبار اولیه از وقوع عملیات ربودن یک شهرک‌نشین صهیونیست در شهرک میشور ادومیم حکایت دارد.

در همین راستا، یک رادیوی عبری زبان نیز از ترس و نگرانی رژیم صهیونیستی از وقوع یک حادثه امنیتی در منطقه میشور ادومیم خبر داده است.

تا این لحظه اخبار بیشتری در این زمینه منتشر نشده است. ارتش رژیم صهیونیستی نیز ایست بازرسی "کانتینر" را به خاطر احتمال ربودن یک شهرک‌نشین صهیونیست در نزدیکی قدس بست.

پایگاه خبری عبری زبان مفزاک لایف اعلام کرد: ارتش و نیروهای پلیس در حال جست و جو برای یافتن خودرویی سفید رنگ در اطراف قدس پس از اعلام ربودن یک شهرک‌نشین صهیونیست در این منطقه هستند.

آنگونه که اعلام شده، یک خودروی فلسطینی سفید رنگ در نزدیکی شهرک میشور ادومیم توقف کرده و راننده در را باز کرده و یک شهرک‌نشین مذهبی سوار بر خودرو شده است سپس خودروی فلسطینی این منطقه را ترک کرده بدون اینکه اثری از شهرک‌نشین مذهبی باشد و رژیم صهیونیستی نگران ربوده شدن این شهرک‌نشین است.

به تمامی نیروهای اسرائیلی در این منطقه اعلام آماده باش شده و تحقیقات برای یافتن این شهرک‌نشین آغاز شده و در همین راستا نیروهای اسرائیلی در حال بررسی کردن دوربین‌های مداربسته در منطقه هستند و جزئیات بیشتر در این زمینه اعلام نشده است. اطلاع رسانی فلسطین

ارسال نظر: