۱۴ میلیارد دلار دولت برای تامین کالاهای اساسی چگونه خرج می‌شود ؟

کدخبر: 2331397

نماینده مردم فریدون شهر در مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: گذران زندگی برای مردم سخت شده است. دولت حداقل گزارشی از هزینه کرد ۱۴ میلیارد دلاری که برای تامین کالاهای اساسی بود، ارائه کند.

نماینده مردم فریدون شهر در مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: گذران زندگی برای مردم سخت شده است. دولت حداقل گزارشی از هزینه کرد ۱۴ میلیارد دلاری که برای تامین کالاهای اساسی بود، ارائه کند.

اکبر ترکی در جلسه علنی امروز (شنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن عرض تبریک عید سعید قربان و غدیر گفت: مسیر ما مسیر غدیر است. اگر در جهت ولایت حرکت کنیم مطمئنا پیروز هستیم. مبارزه با امپریالیسم، پیروی از ولایت و در مسیر غدیر حرکت کردن است.

نماینده مردم فریدون شهر در مجلس ضمن تبریک سالگرد پیروزی جنگ ۳۳ روزه گفت: این اتفاق درس مقاومت بود و نمود عینی پیروزی کشورهای مسلمان در مقابل استکبار جهانی را رقم زد. ما باید پیرو ولایت باشیم، فرمایشات مقام معظم رهبری در یک سال گذشته نشان از روال آمریکا و قدرت‌های پوشالی استکباری دارد. ما باید گفتمان مقاومت را که مقام معظم رهبری آن مطرح کردند دنبال کنیم و ان‌شاءالله از جوانان عزیزمان در اداره کشور استفاده کنیم.

ترکی ضمن بزرگداشت ۳۱ مرداد ماه به عنوان روز صنعت دفاعی گفت: پیشرفت‌های نظامی به ویژه در صنایع دفاعی با تکیه بر دانش و تخصص جوان‌های انقلابی به گونه‌ای است که علاوه بر تامین تمام نیازهای نیروهای مسلح قابلیت صدور را نیز دارد. قدرت دفاعی جمهوری اسلامی، تهدیدات نظامی علیه ایران را از اعتبار ساقط کرده است. همه می‌دانند که هیچ کشوری جرأت تجاوز به ایران را ندارد. بر همین اساس دشمن به مبارزه در زمین جنگ نرم روی آورده است.

نماینده مردم فریدن، فریدون شهر و چادگان در مجلس ضمن تشکر از رئیس قوه قضائیه به علت برخورد با مفاسد اقتصادی خطاب به رئیس جمهور گفت: وضعیت معیشتی مردم بد است. گذران زندگی برای مردم سخت شده است. حداقل دولت گزارشی از هزینه کرد ۱۴ میلیارد دلار که معادل ۱۴ هزار میلیارد تومان است ارائه کند تا مردم از این پول استفاده کنند و بخشی از مشکلاتشان حل شود.

وی در پایان با اشاره مفصل به مشکلات حوزه انتخابیه گفت: امیدواریم در روزی که متعلق به ایثارگران و آزادگان است مشکلات خانواده‌های شهدا اعم از معیشتی و درمانی حل شود.

خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر: