طنز

نخستین سمپوزیوم کارت‌خوان داری در رشته‌های پزشکی

کدخبر: 2331677

مسئله آموزش از جمله مسائل مورد غفلت واقع شده در نظام اداری ماست. متاسفانه سازمان‌ها بودجه و زمان زیادی را صرف آموزش کارکنان خود نمی‌کنند و به همین دلیل شاهد اشتباهات بسیار از سوی کارکنان مجموعه‌های مختلف هستیم که برخی از آن‌ها منجر به ایجاد فجایع انسانی می‌شود.

نسیم آنلاین ؛ ایمان تکراری: مسئله آموزش از جمله مسائل مورد غفلت واقع شده در نظام اداری ماست. متاسفانه سازمان‌ها بودجه و زمان زیادی را صرف آموزش کارکنان خود نمی‌کنند و به همین دلیل شاهد اشتباهات بسیار از سوی کارکنان مجموعه‌های مختلف هستیم که برخی از آن‌ها منجر به ایجاد فجایع انسانی می‌شود. اما همیشه افراد خوش فکر و دلسوزی هستند که اجازه نمی‌دهند کمیت فدای کیفیت شود. یکی از این سازمان‌ها، سازمان زحمت‌کش و پرتلاش نظام پزشکی است که با سرمایه‌گذاری بسیار در امر آموزش، فقط به پزشکانی مجوز می‌دهد که هیچ گاه دچار خطای پزشکی نشوند و همواره برای نجات جان بیماران دلسوزانه و متعهدانه و صدالبته علمی و اصولی عمل کنند.

این سازمان موضوع آموزش را در همه ابعاد جدی گرفته است و اجازه نمی‌دهد بی دقتی در امر آموزش موجب پایین آمدن راندمان جامعه پزشکان شود. آخرین توجه جدی این سازمان در امر آموزش، در زمینه آشنایی جامعه پزشکان با آخرین متد استفاده از دستگاه کارتخوان، با همکاری اداره مالیات بود که منجر به برگزاری « نخستین سمپوزیوم کارتخوان داری در رشته‌های پزشکی» گردید.

به دلیل بالا بودن حساسیت موضوع از اساتید و صاحب‌نظران به نام در این حوزه دعوت به عمل آمد، تا در راستای آشنایی جامعه پزشکان با دستگاه POS گامی هر چند کوچک برداشته شود. در ادامه برنامه این سمپوزیوم و اساتید مدعو به همراه رزومه‌ی آن‌ها ارائه می‌شود.

لازم به ذکر است، این سمپوزیوم در هتل اسپیناس پلاس تهران برگزار می‌گردد. امیدواریم با برگزاری چنین رویدادهایی با بهبود تراکنش‌های مالی از تضییع حقوق جامعه زحمتکش پزشک جلوگیری شود.

ارسال نظر: