حضرت آیت الله خامنه ای:

ما راهمان روشن است. ما میفهمیم داریم چه کار میکنیم

کدخبر: 2333732

تداوم فشار روانی امریکا به ایران و اظهارات دو پهلوی مقامات امریکا پیرامون آمادگی برای مذاکره با ایران در آستانه سفر دکتر روحانی به نیویورک و همچنین تلاش مشترک امریکا و اروپا برای مساعد نشان دادن زمینه گفتگو میان ایران و امریکا، مصداق واقعی سیاست چماق و هویج است.

حضرت آیت الله خامنه ای، امروز قبل از آغاز درس خارج فقه طی سخنانی اظهار داشتند: در خصوص مذاکره با آمریکا در دو جمله عرض کنم: ۱) مذاکره با آمریکا یعنی تحمیل خواسته‌های آنان بر جمهوری اسلامی ۲) مذاکره یعنی نمایش موفقیت سیاست «فشارحداکثری» آمریکا. در حالی که پس از اردیبهشت ماه سال جاری و گام نهادن ایران در مسیر "مقاومت فعال" هر روز نشانه های جدیدی از ناکامی آمریکا در اعمال سیاست «فشار حداکثری» نمایان می شود امروز رهبر معظم انقلاب در سخنان بسیار مهمی که بلافاصله به تیتر اول رسانه های بین المللی تبدیل شد ،مسیر موفقیت جدیدی را در تداوم پیگیری راهبرد «مقاومت فعال» تبیین کردند.

سخنان امروز مقام معظم رهبری در حالی عنوان شد که طی چند روز گذشته امریکا و عربستان سعودی با بکار گیری رسانه های نظام سلطه، ضمن وارد نمودن اتهامات واهی به ایران در خصوص مشارکت در عملیات مجاهدان یمنی علیه تاسیسات نفتی آرامکو، فضاسازی کم سابقه ای را برای تحت فشار گذاردن کشورمان در دستور کار قرار داده اند.

مجموعه این اقدامات و اظهارات دو پهلوی مقامات امریکا پیرامون آمادگی برای مذاکره با ایران در آستانه سفر دکتر روحانی به نیویورک و همچنین تلاش مشترک امریکا و اروپا برای مساعد نشان دادن زمینه گفتگو میان ایران و امریکا، مصداق واقعی سیاست چماق و هویج است.

اشاره رهبر معظم انقلاب در بیانات امروز و تبیین «ترفند» امریکا برای «سردرگم کردن» جمهوری اسلامی ایران نیز دقیقا افشا کننده اهداف طراحان سیاست "فشار حداکثری" برای بهره گیری از ابزار دروغین مذاکره و اجرای "نمایش" به منظور خروج از شرایط شکست در برابر راهبرد «مقاومت فعال» بود.

امروز بیش از هر زمان دیگری ابزارهای قدرت جمهوری اسلامی ایران️ در ابعاد سیاسی، اقتصادی و قدرت بازدارندگی نظامی بروز و ظهور یافته و در قالب پیگیری هوشمندانه راهبرد" مقاومت فعال" ،دشمن را نسبت به تداوم سیاست فشار حداکثری با یاس و ناامیدی مواجه نموده است.

ناکام گذاردن دشمن در بهره گیری از ترفند سردرگم سازی مسئولین کشور بخش مهمی از پیگیری دقیق راهبرد مقاومت فعال است که امروز در بیانات رهبر معظم انقلاب و با تاکید بر این گزاره که: «ما راهمان روشن است. ما میفهمیم داریم چه کار میکنیم» از آن رونمایی شد.

پایگاهخبری نورنیوز

ارسال نظر: