تمسخر پگاه آهنگرانی توسط مهناز افشار

کدخبر: 2333777

مهناز افشار در پاسخ به ویدئو منتشر شده از پگاه آهنگرانی درباره اظهارنظرهای جماعت سلبریتی، پستی تمسخرآمیز را خطاب به این هنرپیشه در فضای مجازی به اشتراک گذاشت.

به تازگی ویدئویی از پگاه آهنگرانی بازیگر سینما، در فضای مجازی منتشر شده است که او در این ویدئو نسبت به اظهارنظر کردن‌های بی‌حساب و کتاب سلبریتی‌‌های انتقاد می کند و آن‌ها را بی‌پایه و اساس می خواند. آهنگرانی حتی در بخشی از این ویدئو تاکید می کند: «ما چه کاره‌ایم که در همه چیز نظر می‌دهیم؟»

اما مثل این که اعترافات آهنگرانی به مزاج بعضی‌ها خوش نیامده و باعث شده است تا آنان نسبت به این اظهارنظر این هنرپیشه سینما در فضای مجازی واکنش نشان دهند. یکی از این افراد مهناز افشار است که خود او به عنوان یکی از سلبریتی های پرحاشیه به اظهارنظرهای بی‌پایه و اساس در فضای مجازی شهرت دارد.

افشار در جواب این ویدئو منتشر شده در فضای مجازی متنی را در صفحه خود منتشر کرد. او در توییتر خود نوشت:

«پگاه آهنگرانی عزیزم، پیغامت را همه شنیدن؛ امیدوارم هرچه زودتر حکم ممنوع‌الخروجیت لغو بشه.»

اما در جواب به این پست افشار، منیژه حکمت مادر پگاه آهنگرانی و کارگردان سینما نوشت:

«مهناز جان قصد جواب نداشتم ولی پگاه گفت این پیغام‌ رو بهت بدم اول اینکه این مصاحبه برای دو سال و اندی پیش است پس نه به ممنوع الخروجی ربط دارد و نه به خاطر عافیت طلبی است و به غلط این شایبه را جا نیاندازید که اگر پگاه عافیت طلب یا به هر طریقی به دنبال رفع ممنوع الخروجی بود »

افشار نیز در پاسخ به این پست حکمت نوشت:

«خاله منیژه هیشکی ندونه ولی شما خوب میدونین که روزی که پگاه نازنینمون در اوین بود من تنها بازیگر زنی بودم که با عشق و حس وظیفه روبروی زندان تا صبح کنارتون بودم. شاید هر کدوم از شماها برای یکبار هم شده خودتون رو جای من در این پنج سال من بگذارید، حق بدید که شک کنم به اخلاقمداری.»

خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر: