خداحافظی آیت‌الله اراکی از مجمع تقریب

کدخبر: 2333917

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، گفت: اخیراً نیز از مقام عظمای ولایت خواهش کرده‌ام که در صورت صلاح دید و امکان اجازه ادامه سربازی اینجانب را در سنگر علم فراهم کنند که درخواست اینجانب مورد موافقت معظم له قرار گرفته است.

آیت‌الله اراکی دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه، زمانی چند به پایان مأموریت اینجانب از سوی مقام معظم رهبری نمانده است، گفت: بنده همان‌طور که پیش از این نیز چندین بار عرض کرده‌ام، اولویت را برای خود پرداختن به علوم دینی و خلا هایی که در حوزه علمیه وجود داشته و دارد، می‌بینم. وی گفت: اخیراً نیز از مقام عظمای ولایت خواهش کرده‌ام که در صورت صلاح‌دید و امکان اجازه ادامه سربازی اینجانب را در سنگر علم فراهم کنند که درخواست اینجانب مورد موافقت معظم له قرارگرفته است که لازم می‌دانم از مقام معظّم رهبری که با حسن اعتمادشان به اینجانب این مأموریت سنگین را در این شرایط ویژه به عهده‌ی اینجانب گذاشته‌اند کمال تشکر را داشته باشم.

آیت‌الله اراکی همچنین گفت: البته حضور بنده در سنگرهای علمی قطعاً به معنای منفک شدن از خدمت در سنگر تقریب مذاهب که مرکز خنثی شدن توطئه‌های آمریکا و نظام سلطه بوده و هست نخواهد بود و انشاالله همانند گذشته شیعه و سنی با وحدت و همکاری، تمام توطئه‌های دشمن را محکوم به شکست خواهند کرد.

خبرگزاری تسنیم

ارسال نظر: