دو دستاورد مهم حزب‌الله در پاسخگویی اخیر به رژیم صهیونیستی

کدخبر: 2333924

نائب رئیس شورای اجرایی حزب‌الله ضمن «کربلایی خواندن» هویت این جنبش اعلام کرد، پاسخ حزب‌الله به تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی دو دستاورد مهم داشت.

«علی دعموش» نائب رئیس شورای اجرایی حزب‌الله در مصاحبه‌ای با وبگاه لبنانی «العهد» بر تأسی رزمندگان حزب‌الله از راه و روش امام حسین «علیه السلام» و یارانش تأکید کرد.

وی ضمن اعلام اینکه شهدای حزب‌الله، ایمان، جهاد، شجاعت، ثبات و فداکاری خود را از واقعه کربلا وام گرفته‌اند، تصریح کرد: تمام شهدای حزب‌الله از اولین شهید استشهادی «احمد قصیر» گرفته تا آخرین شهید در مسیر مقاومت و شهیدان «حسن زبیب» و «یاسر ضاهر» (که شهریورماه در حمله تل آویو به سوریه به شهادت رسیدند) مصداق واقعی کسانی هستند که در راه خدا، برای اهداف مقدس و در راه دفاع از کشورمان و حفاظت از وطن، آبرو و کرامت کشته شدند.

علی دعموش ادامه داد، مقاومت در معادله بازدارندگی که دشمن اسرائیلی در تجاوز اخیرش قصد نابودی آن را داشت، دو دستاورد جدید کسب کرد: حق لبنان در پاسخ به هر تجاوز اسرائیلی از هر نقطه‌ای در لبنان به هر نقطه‌ای در فلسطین اشغالی، پس از آنکه پیشتر این پاسخگویی منحصر به مزارع شبعا بود. دوم: آغاز نبرد پهپادها و تثبیت حق ما در ساقط کردن آنها.

وی تأکید کرد، حزب‌الله، کربلا را سرلوحه خود قرار داده و با تجهیزات و تعداد کم اما ایمان، فداکاری و عزم بسیار مقاومت کرده است. پس از شهادت هر فرمانده‌ای از «سید عباس موسوی» گرفته تا «حاج عماد مغنیه» مقاومت وارد مرحله جدید، پیشرفته‌تر و با صلابت‌تری شد. هر شهیدی روحیه ایثار و فداکاری را برای دهها بلکه صدها نفر می‎سازد بویژه اینکه آن شهید از بزرگان باشد.

حزب‌الله هجدهم شهریورماه یک پهپاد متجاوز رژیم صهیونیستی را در آسمان لبنان هدف قرار داد. این اقدام پس از آن انجام شد که این رژیم در سوم شهریور دو پهپاد به ضاحیه بیروت فرستاد و حزب‌‌الله اعلام کرده بود پاسخ آن را خواهد داد.

حزب‌الله همچنین در پاسخ به تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی یک خودروی زرهی این رژیم را در نزدیکی شهرک آویویم هدف قرار داد تا معادله بازدارندگی خود را تثبیت کند.

خبرگزاری فارس

ارسال نظر: