استخدام فارغ التحصیلان دانشگاه نفت، تحت فشار افکار عمومی

کدخبر: 2334039

معاون سرمایه انسانی وزارت نفت، از پیگیری‌ها برای دریافت مجوز استخدامی فارغ التحصیلان گروه الف خبر داد.

نسیم آنلاین :‌ بعد از پیگیری‌ها و اعتراضات فارغ التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت که تا سال گذشته نیز ادامه داشت، وزارت نفت تحت فشار افکار عمومی ناچارا پذیرفت که تن به خواسته قانونی این دانشجویان بدهد. پس از آن بود که وزارت نفت فراخوان زده و از همه فارغ التحصیلان گروه الف ورودی‌های قبل از سال ۹۴ دعوت به مصاحبه و طی کردن مراحل استخدامی کرد. اگرچه فارغ التحصیلان این دانشگاه معتقدند که در این مصاحبه‌ها عده زیادی با وجود داشتن صلاحیت‌ها رد می‌شوند و وزارت نفت به دلیل عدم تمایل برای جذب این فارغ التحصیلان، دستش برای رد کردن تعداد زیادی از افراد باز است.

دیروز فرزین مینو، معاون سرمایه انسانی وزیر نفت طی مصاحبه‌ای اعلام کرد که وزارت نفت پای تعهد خود می‌ماند. وی افزوده است: علاوه بر اخذ دو مجوز استخدام فارغ‌التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت از سازمان اداری و استخدامی، جمعا به میزان ۳۵۰ نفر در سال‌های ۹۵ و ۹۶ که مطابق با این مجوز ۳۵۰ نفر نیز استخدام شده‌اند، وزارت نفت امسال هم نسبت به دریافت مجوز جدیدی برای استخدام ۲۵۰ نفر دیگر از این دسته فارغ‌التحصیلان اقدام کرد و مراحل جذب فارغ‌التحصیلان در قالب مجوز جدید در حال اجراست.

معاون سرمایه انسانی وزیر نفت گفت: به این ترتیب افزون بر استخدام جمعا ۶۰۰ نفر از فارغ‌التحصیلان گروه الف دانشگاه صنعت نفت، وزارت نفت در صورت نیاز و متناسب با تعداد پذیرفته‌شدگان این گروه در فرایند مصاحبه، نسبت به اخذ مجوزهای بیشتر استخدامی اقدام خواهد کرد.

ارسال نظر: