مسئول مشکلات کشور کسانی هستند که برجام را ۲۰ دقیقه‌ای تصویب کردند

کدخبر: 2334176

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: مسئول وضع کشور کسانی هستند که ۲۰ دقیقه‌ای برجام را در مجلس تصویب کردند و مسئول بزرگترین فساد اقتصادی در طول نظام هستند.

سیدحسین نقوی حسینی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی با اشاره به صحبت های لاریجانی خطاب به پژمانفر، گفت: بنده درباره این موضوع حرف های بسیار زیادی دارم که ان شاء الله هر وقت لاریجانی در مجلس حضور داشت، مطرح می کنم.

وی ادامه داد: لاریجانی، پژمانفر را دیکتاتور خطاب کرد و صحبت های دیگری خطاب به این نماینده روا داشت و سؤال بنده از رئیس مجلس این است که آیا مسئول وضع کشور آقای پژمانفر است؟ آیا انحصار تریبون در اختیار این نماینده است؟

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تأکید کرد: به موقع می گویم که مسئول وضع فعلی مملکت چه کسانی هستند؛ مسئول وضع فعلی کشور کسانی هستند که برجام را ۲۰ دقیقه ای در مجلس تصویب کردند و کسانی هستند که مسئول بزرگترین فساد اقتصادی در طول تاریخ جمهوری اسلامی هستند.

نقوی حسینی با اشاره به سخنان لاریجانی درباره صدا و سیما، گفت: آیا فقط صدا و سیما مجلس را تخریب کرده است که رئیس مجلس به آنان پاسخ داد؟ مگر دولتمردان در این شش سال ما را تخریب نکردند، پس چرا به آنان پاسخ نمی دهید.

وی در ادامه جلسه با تأکید بر ضرورت اجرای طرح رتبه بندی فرهنگیان گفت: چهار وزیر آموزش و پرورش در این دولت تغییر کرده اند اما علیرغم وعده های مکرر، رتبه بندی فرهنگیان اجرا نمی شود که باید دولت این امر را انجام دهد.

«خبرگزاری مهر»

ارسال نظر: