دلایل محبوبیت طراحی سایت با وردپرس

کدخبر: 2335296

دنیای کسب‌و‌کار، دنیای عجیبی است. عجیب از این نظر که هیچ‌گاه ثابت نیست و هر روز در حال پیشرفت و تغییر است. آنقدر عجیب که یک روز همه برای تبلیغ کسب‌و‌کار خود از تبلیغات فیزیکی استفاده می‌کردند چون اصلا تبلیغات اینترنتی وجود نداشت، شاید خیلی‌ها حتی فکرش را نمی‌کردند که روزی تبلیغات فیزیکی رو به منسوخ شدن حرکت کند و چیزی به اسم اینترنت، تمامی صاحبین کسب‌و‌کارهای مختلف را مجبور کند که از تبلیغات اینترنتی مانند داشتن یک وب سایت برای تبلیغ کار، محصولات یا خدمات خود استفاده کنند.

نسیم آنلاین : دنیای کسب‌و‌کار، دنیای عجیبی است. عجیب از این نظر که هیچ‌گاه ثابت نیست و هر روز در حال پیشرفت و تغییر است. آنقدر عجیب که یک روز همه برای تبلیغ کسب‌و‌کار خود از تبلیغات فیزیکی استفاده می‌کردند چون اصلا تبلیغات اینترنتی وجود نداشت، شاید خیلی‌ها حتی فکرش را نمی‌کردند که روزی تبلیغات فیزیکی رو به منسوخ شدن حرکت کند و چیزی به اسم اینترنت، تمامی صاحبین کسب‌و‌کارهای مختلف را مجبور کند که از تبلیغات اینترنتی مانند داشتن یک وب سایت برای تبلیغ کار، محصولات یا خدمات خود استفاده کنند. از این‌رو اکثر کسب‌و‌کارها متناسب با پیشرفت تکنولوژی رو به جلو حرکت می‌کنند تا بتوانند با تبلیغات اینترنتی مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب کنند. همانطور که می‌دانید تبلیغات اینترنتی دارای روش‌های متعددی است که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، داشتن یک وب سایت در دنیای وب است تا از این طریق بتوانید کار، محصولات و خدمات خود را به شکل گسترده‌ای به تمامی دنیا نشان دهید. از این‌رو داشتن وب سایت نه تنها برای تمامی کسب‌و‌کارها اهمیت دارد بلکه در آینده به یک ضرورت نیز تبدیل خواهد شد.

برای طراحی وب سایت از زبان‌های برنامه‌نویسی و تکنولوژی‌های متعددی استفاده می‌شود اما از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین آن‌ها می‌توان به طراحی سایت با وردپرس اشاره کرد. درواقع وردپرس یک نرم‌افزار Open Source رایگان است که با استفاده از زبان برنامه‌نویسی PHP طراحی و پیاده‌سازی شده است. این نرم‌افزار به پکیج سایت‌ساز نیز مشهور است به گونه‌ای که می‌توانید از آن برای ایجاد یک وب سایت یا وبلاگ استفاده کنید. هیچ چیزی بهتر از این نیست که پکیجی به صورت رایگان در اختیار شما قرار بگیرد که تمامی امکانات و ویژگی‌های قدرتمند را برای داشتن یک وب سایت مناسب برای شما فراهم کند و در اختیار شما قرار بدهد. درواقع وردپرس نیز چنین شرایطی را برای شما فراهم می‌کند به گونه‌ای که می‌توانید از تمامی تم‌های زیبا و ویژگی‌هایی که در اختیار شما قرار می‌دهد برای طراحی یک وب سایت استفاده کنید و مهم‌تر از همه اینکه استفاده از آن نیازی به داشتن دانش و اطلاعات فنی در زمینه برنامه‌نویسی ندارد به گونه‌ای که همه به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند و وب سایت خود را داشته باشند. ادامه این مطلب را از دست ندهید تا شما را بیشتر با طراحی سایت با وردپرس آشنا کنیم.

مزایای طراحی سایت با وردپرس

عدم نیاز به دانش و اطلاعات فنی

درواقع مهم‌ترین ویژگی و مزیت طراحی سایت با وردپرس این است که استفاده از آن برخلاف سایر تکنولوژی‌های طراحی سایت به دانش و اطلاعات فنی نیاز ندارد. به گونه‌ای که شما می‌توانید به راحتی آن را از وب سایت وردپس دانلود کرده و از تمامی امکانات آن برای ساختن یک وب سایت استفاده کنید. به راحتی تصاویر آن را عوض کنید، به راحتی صفحات جدید ایجاد کنید و ... .

دسترسی آسان

همانطور که اشاره کردیم شما می‌توانید به راحتی آخرین نسخه بروز شده وردپرس را از وب سایت وردپرس دانلود کنید. دانلود و استفاده از این پکیج سایت‌ساز هیچ احتیاجی به نرم‌افزارهای پیش‌نیاز ندارد و از هیچ‌گونه پیچیدگی برخوردار نیست به گونه‌ای که هنگام استفاده از آن به هیچ‌وجه دچار سردرگمی نخواهید شد. علاوه‌بر این از طریق هر مرورگر و سیستمی که به اینترنت متصل باشد به راحتی می‌توانید این پکیج را دانلود کنید.

عدم نیاز به ویرایش HTML

خوشبختانه زمانی که وارد وردپرس می‌شوید تمامی گزینه‌ها و آپشن‌ها برای اینکه بتوانید یک وب سایت ساده و مناسب طراحی کنید برای شما فراهم شده است به گونه‌ای که شما می‌توانید یک صفحه جدید با فرمتی که مدنظر دارید را با استفاده از گزینه‌هایی که در اختیار شما قرار گرفته است ایجاد کرده و در آن عکس‌های متعددی قرار دهید. بدون اینکه نیازی باشد به بخش کدنویسی این پکیج بروید و کدهای HTML را تغییر دهید.

افزایش رتبه سئو در موتورهای جستجو

شاید باورتان نشود اما موتورهای جستجو عاشق وب سایت‌های وردپرس هستند چراکه هر یک از صفحات وب سایت در قالب وردپرس دارای متا تگ، توضیحات و کلمات کلیدی با چگالی بالا هستند از این‌رو ایندکس کردن وب سایت‌های وردپرس برای موتورهای جستجو خیلی راحت است که موجب افزایش رتبه بهینه‌سازی وب سایت می‌شود. البته وب سایت‌های وردپرس برای اینکه به رتبه بالایی در موتورهای جستجو دست یابند و جزو لینک‌های اول تا پنجم در صفحه نتایج گوگل باشند باید زیر نظر یک تیم قدرتمند سئو قرار بگیرند علاوه‌بر این برای داشتن امکانات بیشتر باید توسط یک شرکت برنامه‌نویسی شخصی‌سازی شوند. مجموعه ایران سایت با برخوردار بودن از کادر مجرب و متخصص در زمینه طراحی سایت وردپرس و بهینه‌سازی وب سایت، در کنار شخصی‌سازی وب سایت شما و افزودن امکانات و آپشن‌های ویژه به آن، رتبه سئو آن را به صورت چشم‌گیری در موتورهای جستجو افزایش خواهند داد.

درصورتی که به دنبال بهترین شرکت طراحی سایت جهت طراحی سایت تخصصی و حرفه‌ای وردپرس با اصول سئو هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم که از طریق شماره تماس 88886450-021 با کارشناسان شرکت ایران سایت تماس بگیرید و از طریق آدرس وب سایت www.iransite.com نمونه‌کارهای قدرتمند این مجموعه را در زمینه‌های مختلف مشاهده کنید. مجموعه ایران سایت یکی از بهترین و باسابقه‌ترین شرکت‌های طراحی سایت به ویژه طراحی سایت وردپرس است که متشکل از پرسنل متخصص و مجرب است. مجموعه ایران سایت نه تنها از متدها و تکنیک‌های حرفه‌ای جهت طراحی وب سایت وردپرس برای شما استفاده می‌کند بلکه با اصول سئو، رتبه وب سایت شما را به صورت چشم‌گیری در گوگل افزایش می‌دهد تا به راحتی در دنیای وب دیده شوید. این مجموعه در تهران، میدان ونک، برج نگار، طبقه 19 واحد 9 قرار دارد.

ارسال نظر: