داغ‌ترین پرونده‌ها:

مجله تلویزیونی «ساختمان شیشه‌ای» با موضوع نقد صداوسیما

۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲
نویسنده/خبرنگار: تحریریه نسیم آنلاین
برنامه «ساختمان شیشه‌ای» با هدف بررسی، تحلیل و نقد برنامه‌های رسانه ملی و بویژه برنامه‌های سیما تهیه می‌شود.

مدیر گروه اجتماعی شبکه یک سیما از تولید مجله تلویزیونی «ساختمان شیشه‌ای» با همکاری مشترک شبکه یک سیما و اداره کل روابط عمومی رسانه ملی خبر داد و افزود: این برنامه که با هدف بررسی، تحلیل و نقد برنامه‌های رسانه ملی و بویژه برنامه‌های سیما تهیه می‌شود، از جمعه این هفته دوازدهم مهر ساعت ۱۹:۳۰ روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت.

سید فضل الله شریعت پناهی با بیان اینکه حدود یک سال است جلسات مداومی میان شبکه یک سیما و اداره کل روابط عمومی سازمان برای تولید "ساختمان شیشه‌ای "در جریان است، افزود: این برنامه سعی می‌کند تا هم نظرات مردم را درباره برنامه‌های مختلف که به ۱۶۲ اداره کل روابط عمومی منعکس می‌شود، بیان کند و هم از نظرات، تحلیل‌ها و نقد‌های کارشناسان حوزه صداوسیما بهره‌مند شود.

مدیر گروه اجتماعی شبکه یک سیما به بررسی یادداشت ها، تحلیل‌ها و نظرات رسانه‌های مختلف درباره برنامه‌های رسانه ملی در برنامه «ساختمان شیشه‌ای» اشاره و تصریح کرد: با توجه به اولویت‌های اصلی رسانه ملی به نظرات همکاران رسانه‌ای حوزه رادیو و تلویزیون در حد بضاعتمان خواهیم پرداخت و امیدواریم برنامه‌ای جذاب را جلوی دوربین ببریم.

شریعت پناهی «ساختمان شیشه‌ای» را گامی جدید از رسانه ملی در بررسی کارشناسانه برنامه‌های خود دانست و افزود: امیدوارم با کمک اهالی رسانه بتوانیم برنامه‌ای داشته باشیم تا هم از توفیقات رسانه ملی بگوید و هم با زبان نقد و کارشناسی ضعف‌های احتمالی موجود را به قوت تبدیل کند.

باشگاه خبرنگاران جوان

کلید واژه
صدا و سیما علی عسگری شبکه یک
نظرات