دشمن سعودی توجهی به اسیران و کشته‌هایش ندارد

کدخبر: 2335392

رئیس هیئت ملی دولت صنعا گفت که رژیم سعودی به اسیران و کشته‌های خودش بی توجهی می‌کند و فرماندهانش نیز در همان آغاز نبرد فرار می‌کنند.

محمد عبدالسلام رئیس هیئت ملی دولت صنعا شیوه برخورد ارتش سعودی با سربازانش و اقدام برخی از فرماندهان ارتش سعودی در استفاده از مزدورانش به عنوان سپر انسانی - با نزدیک شدن خطر مرگ به خودشان- را تقبیح کرد.

عبدالسلام در اظهار نظر درباره بیانیه عصر امروز سخنگوی نیروهای مسلح یمن و تبیین مرحله اول عملیات نظامی«نصر من الله» افزود: اوج سقوط (اخلاقی) این است که دشمن به اسیران و کشته هایش بی توجهی کند و برخی از فرماندهان این تیپ ها در آغاز نبرد با به جا گذاشتن مقادیر زیادی از تجهیزات و هزاران نفر از شبه نظامیان خود، فرار کنند.

وی افزود: بدتر از همه اینها این است که دشمن به طور عمدی اسیران (خود در نزد ارتش و کمیته های مردمی یمن) را بمباران کرده و به قتل برساند و این همان چیزی است که دوربین ها در جریان عملیات «نصر من الله» ثبت کرده اند.

عبدالسلام در توییتی نیز بر بی اعتباری رسانه های کشورهای متجاوز به یمن و در مقابل اعتبار بالای رسانه های ملی یمن اشاره کرد و نوشت: حقایقی که ارتش و کمیته های مردمی یمن با صدا و تصویر از میدان نبرد به ثبت می رسانند و شعله های آتش و صدای گلوله و بمباران جنگنده ها و صدای توپ ها را به تصویر می کشند، باعث شده که رسانه های ملی از اعتبار بالایی برخوردار شوند.

«خبرگزاری تسنیم»

ارسال نظر: