ارسال گزارش قصور دستگاه‌ها در سیل امسال به دادگاه

کدخبر: 2335462

دبیر کمیسیون اصل 90 مجلس از معرفی 4 دستگاه مقصر در ماجرای سیل امسال به دادگاه برای رسیدگی به پرونده‌های آ‌نها خبر داد.

محمدرضا امیرحسن‌خانی نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست امروز هیات رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: در این جلسه گزارش کمیسیون از سیل امسال در استان‌های مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت و یک نسخه از این گزارش در اختیار اعضای هیات رئیسه قرار داده شد تا نظرات خود را ارائه کنند و پس از ‌آن گزارش برای جمع‌بندی و تصمیم‌گیری نهایی در صحن کمیسیون مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: گزارش پس از جمع‌بندی در صحن کمیسیون برای قرائت در صحن علنی مجلس به هیات رئیسه ارسال خواهد شد.

دبیر کمیسیون اصل 90 مجلس اظهار داشت: براساس این گزارش 4 دستگاه مقصر در سیل امسال پرونده‌هایشان به دادگاه رفته تا مورد بحث و بررسی قرار گیرد و پرونده‌های دیگر دستگاه‌ها نیز در حال بررسی است و چنانچه قصوری از آنها سر زده باشد به دادگاه معرفی خواهند شد.

امیرحسن خانی خاطر نشان کرد: براساس این گزارش به عنوان مثال در سیل شیراز عمده تقصیر بر عهده شهرداری این شهر است که خسارات زیادی را هم متوجه مردم کرد.

وی د ر پایان گفت: همچنین در این جلسه موضوع اعزام هیات به استان‌های سیستان و بلوچستان و همدان برای راستی‌آزمایی آمار مرکز آمار درباره بیکاری در استان‌ها مطرح شد و بنا شد پس از مشخص شدن تیم کارشناسی کارگروه کمیسیون برای انجام بررسی‌ها به این استان‌ها اعزم شود.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: