تردد کامیون در محورهای منتهی به مهران ممنوع!

کدخبر: 2335754

رئیس پلیس راه استان گفت: با توجه به پیش‌بینی افزایش سفرها در روزهای آتی و به منظور سهولت در تردد وسایل نقلیه،تردد کامیون،تریلی و تریلرها از ۱۵ مهرماه لغایت ۲ آبان در مسیرهای منتهی به مرز مهران ممنوع خواهد شد.

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: با توجه به پیش‌بینی افزایش سفرها در روزهای آتی و به منظور سهولت در تردد وسایل نقلیه،تردد کامیون،تریلی و تریلرها از ۱۵ مهرماه لغایت ۲ آبان در مسیرهای منتهی به مرز مهران ممنوع خواهد شد.

سرهنگ «رضا همتی‌زاده» اظهار کرد:با توجه به افزایش حجم تردد وسایل نقلیه در مسیرهای مواصلاتی استان و بویژه مسیرهای منتهی به پایانه مرزی مهران،نیاز است که رانندگان با رعایت صبر و حوصله و توجه به توصیه های پلیسی رانندگی کنند.

وی افزود:با توجه به عدم تکمیل برخی از عملیات های عمرانی و عدم یکنواختی این مسیرها بویژه در محور ایلام-مهران،ضروری است که رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه و توجه به تابلوهای نصب شده در مسیرها حرکت کنند.

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: با توجه به پیش‌بینی افزایش سفرها در روزهای آتی و به منظور سهولت در تردد وسایل نقلیه،تردد کلیه کامیون،تریلی و تریلرها از ۱۵ مهرماه لغایت ۲ آبان در مسیرهای منتهی به مرز مهران ممنوع خواهد شد.

سرهنگ همتی زاده یادآور شد :با توجه به اینکه بیشتر تصادفات روزهای اخیر در محورهای مواصلاتی استان ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان بوده است، می طلبد تمامی رانندگان در صورت احساس خستگی و خواب آلودگی در توقفگاه های پیش بینی شده در مسیرهای استان توقف و پس از رفع خستگی نسبت به ادامه رانندگی خود اقدام کنند.

«خبرگزاری ایسنا»

ارسال نظر: