افزایش ۳۶ درصدی بردگی جنسی دانشجویان انگلیسی برای تامین مخارج زندگی

کدخبر: 2335927

آمارهای یک سایت آمریکایی نشان می‌دهد شمار دانشجویان انگلیسی که برای تأمین شهریه‌های دانشگاه یا مخارج خود به نوع خاصی از روابط جنسی متوسل شده‌اند ۳۶ درصد افزایش یافته است.

وب‌سایتی مستقر در آمریکا که در راستای ترویج یک پدیده منحرف جنسی در میان دانشجویان کشورهای غربی فعالیت می‌کند به تازگی آماری از گسترش این پدیده در میان دانشجویان انگلیسی ارائه کرده است.

وب‌سایت «SeekingArrangement» که خودش را پایگاه پیشرو برای ایجاد آشنایی میان افراد جوان با سرمایه‌گذاران جنسی مسن، در ازای برخورداری از مزایای مالی، شغلی و غیره معرفی می‌کند این آمارها را ارائه کرده است.

این پدیده منحرف جنسی در فرهنگ عامیانه آمریکا و کشورهای غربی با سه اصطلاحِ مرتبطِ «شوگر ددی» (Sugar Daddy) «شوگر مامی» (Sugar Mommy) و «شوگر بیبی» (Sugar Baby) شناخته شده است.

«شوگر ددی‌ها» و «شوگر مامی‌ها» در واقع مردان و زنان مسن اما متمولی هستند که در ازای پرداخت پول یا ارائه امتیازات دیگر به افراد جوان و معمولاً غیرهمجنس، از آنها بهره‌کشی جنسی می‌کنند.

«SeekingArrangement» به عنوان یکی از اصلی‌ترین وب‌سایت‌هایی که این افراد جوان را با سرمایه‌گذاران جنسی مسن آشنا می‌کند گزارش داده در سال ۲۰۱۹ شمار دانشجویان انگلیسی که برای تأمین هزینه‌های دانشگاه به دنبال «شوگر ددی» یا «شوگر مامی» بوده‌اند نسبت به سال گذشته۳۶ درصد افزایش یافته است.

این پایگاه مدعی شده دانشجویانی که وارد این نوع روابط شده‌اند به طور متوسط ماهانه ۲۹۰۰ پوند پول از سرمایه‌گذاران جنسی مسن خود دریافت کرده‌اند.

ترویج چنین روابطی اما فقط به وب‌سایت‌هایی مانند SeekingArrangement محدود نمی‌شود. رسانه‌های غربی حدود دو سال پیش تصاویری از بیلبوردهای تبلیغاتی در خیابان‌های اطراف دانشگاه «سوربون» در پاریس منتشر کردند که در آن به دانشجویان پیشنهاد شده بود برای پرداخت بدهی‌‌های دانشگاهی خود وارد چنین روابطی شوند.

روزنامه هافینگتون‌پست سال ۲۰۱۶ در گزارشی نوشته اکثر «شوگربیبی‌هایی» که وارد این رابطه می‌شوند دانشجویانی هستند که برای تأمین مخارج خود و پرداخت هزینه‌های دانشگاه به این نوع روابط تن می‌دهند. طبق این گزارش، بالاترین تعداد شوگربیبی‌ها در آمریکا قرار دارند و بعد از آن کشورهای کانادا، انگلیس، استرالیا و کلمبیا در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

روزنامه دیلی‌میل مارس ۲۰۱۹ گزارش داده بیش از یک هزار نفر از دانشجویان دانشگاه کمبریج برای پرداخت شهریه‌های دانشگاهی و مخارج زندگی خودشان عضو وب‌سایت SeekingArrangement شده‌اند.

طبق گزارش این روزنامه، ۱۰۱۹ دانشجوی این دانشگاه خواستار آشنا شدن با یک شوگر ددی یا شوگر مامی هستند. ۳۴۰ دانشجوی دانشگاه آکسفورد هم عضو این وب‌سایت هستند.

روزنامه دیلی‌میل با بیان اینکه ۸۴۵ دانشجوی دانشگاه علوم انسانی در لندن عضو این وب‌سایت هستند آن را بازتابی از افزایش هزینه‌های زندگی در این شهر دانسته است.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: