روایت محاصره نوار غزه از زبان زائر فلسطینی اربعین

کدخبر: 2337609

روایت یک زن فلسطینی ار محاصره غزه را در میانه پیاده روی اربعین را اینجا ببینید.

نسیم آنلاین : عایشه اللولو دخترکی پنج ساله و از اهالی نوار غزه محاصره شده بود. او دچار تومور مغزی سرطانی می‌شود و بدلیل نبود امکانات در نوار غزه، در اردیبهشت ماه 1398 خانواده‌اش تصمیم می‌گیرند او را برای معالجه به بیمارستانی در شهر قدس اعزام کنند. اما رژیم صهیونیستی به هیچ کدام از اعضای خانواده او اجازه همراهی نمی‌دهد.

عایشه همراه زنی غریبه به بیمارستانی در قدس می‌رود و بستری می‌شود. ده روز تمام وقتی مادر عایشه با او تماس می‌گرفت، کار عایشه تنها گریه بود بی‌آنکه بغض گلویش بگذارد با مادر سخن بگوید.

در نهایت عمل جراحی انجام می‌شود و عایشه به ظاهر بهبود می‌یابد اما پس از مدتی ناگهان حال کودک دوباره خراب می‌شود و به کما می‌رود. همه خیال می‌کنند که عایشه جان داده. با وخامت حال عایشه و بی‌هوشی او و ناامیدی، خانواده تمام تلاش‌شان را می‌کنند که او را به نوار غزه بازگردانند تا در کنار خودشان جان بدهد.

بدن نیمه جان و بی‌هوش عایشه به نوار غزه می‌رسد و پس از دو روز بستری شدن در بیمارستان الشفا نوار غزه، مرگ کامل رخ می‌دهد در حالیکه عایشه از آخرین آغوش های مادرش محروم مانده بود.

پزشکان اذعان می کنند که کودک بدلیل دوری از خانواده فشار روانی شدیدی را در روزهای پایانی عمر خود تحمل کرده بود اما این همه هیچ فشاری بر حامیان غربی رژیم صهیونیستی بر جای نمی گذارد.

حجم ویدیو: 24.25M | مدت زمان ویدیو: 00:06:47 دانلود ویدیو
ارسال نظر: