ایران توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد

کدخبر: 2337841

رئیس سازمان پدافند غیرعامل ایران گفت: ایران زیرساخت‌های قدرتمندی برای مقابله با تهدیدات دشمنان دارد و موفق به شکست توطئه‌های آنان شده است.

سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل اظهار داشت: ایران زیرساخت‌های قدرتمندی برای مقابله با حملات سایبری دارد و تمام ادعاهای آمریکا مبنی بر حمله سایبری به ایران در این برهه فقط کذب و ادعاهای پوچ بود.

وی در پاسخ به این سوال که جایگاه ایران در مقابله با تهدیدات در زمینه پدافند غیرعامل کجاست، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با انواع تهدیدات در منطقه روبروست که پدافند غیرعامل باید با آنها مقابله کند. ما در چندین زمینه از جمله نظامی، امنیتی، سایبری و اقتصادی رویارویی مستقیم با آمریکا داریم.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل ادامه داد: دشمن به دنبال دستیابی به آن چیزی است که می‌تواند در این سطوح کسب کند؛ اما اگر بخواهیم جایگاه ایران در مقابله این تهدیدات را بدانیم باید میزان تأثیر آن را بررسی کنیم؛ آیا ما اکنون با مشکل نظامی روبرو شده‌ایم؟ خیر. آیا با بحران امنیتی روبرو شده‌ایم؟ خیر. آیا در زمینه سایبری مشکلی داریم؟ خیر. در زمینه اقتصادی نیز از نقطه تعادل عبور کرده‌ایم و به نقطه فرصت‌های اقتصادی رسیده‌ایم.

سردار جلالی بیان کرد: در زمینه سیاسی نیز شاهد چند دستگی در داخل نیستیم بلکه برعکس، این تهدیدات منجر به تقویت وحدت و همبستگی در کشور به‌ویژه در زمینه مقاومت و دفاع از کشور شد. تمام این تحولات تأکید می‌کند که جمهوری اسلامی ایران در شکست توطئه‌های دشمن موفق بوده و توانسته (قدرت) بازدارندگی در برابر دشمن را تحمیل کند.

وی در خاتمه افزود: ایران زیرساخت‌های قدرتمندی برای مقابله با تهدیدات دشمنان دارد و موفق به شکست توطئه‌های آنان شده است.

«خبرگزاری مهر»

ارسال نظر: